پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 4602
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ |
سردار اشتری مطرح کرد

برخورد قاطع با هنجارشکنی/ نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها در امر به معروف است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در حمایت از آمران به معروف حافظ ارزش‌ها است و با هر گونه هنجارشکنی برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی با آموزشی که به کارکنان خود ارائه می‌دهد به سمت بیشتر حرفه ای شدن حرکت می کند.
فرمانده نیروی انتظامی به افزایش جرایم در کشور اشاره و عنوان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی نسبت به گذشته ماموریت هایشان را حرفه ای تر انجام می‌دهند و تجهیزات و امکانات و استفاده از تکنولوژی جدید نیز برای پیشگیری، کشف و برخورد با جرایم به کمک ما آمده است.
وی به رشد خوب تجهیزات انتظامی و آموزش نیروها در چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر در زمینه کشفیات جرایم نسبت به وقوع با افزایش روبه‌رو بوده‌ایم و امیدواریم روز به روز با حمایت ها از این نهاد ما هم بتوانیم از با حفاظت از امنیت در راستای خدمت امنیت و آسایش مردم پیش برویم.
این مسؤول به آمادگی این نهاد برای بازگشایی مرز خسروی در استان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی دارد و آماده پذیرش زائران در ایام اربعین حسینی است.
سردار اشتری ادامه داد: برای بازگشایی مرز خسروی باید توافق بین مسؤولان دو کشور ایران و عراق صورت گیرد اگر توافق نامه امضا شود ما هم می توانیم خدمات خود را به زائرین در اربعین ارائه کنیم.
این مسؤول در مورد تمدید اعتبار گذرنامه ها از پنج به ۱۰ سال اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای این امر موافق است و کارهای کارشناسی اولیه انجام شده، همچنین در ستاد گذرنامه این اقدامات را مطرح خواهیم کرد و صورت تصویب اعلام می‌ شود.
فرمانده نیروی انتظامی در مورد رفتارهای اخیر و نامناسب عده ای با آمران به معروف در کشور به وظیفه نیروی انتظامی در برخورد قاطع  با هر نوع هنجارشکنی و حفظ ارزش‌ها است، اشاره و تاکید کرد: در حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر نیز ما حافظ ارزش ها هستیم و طبق قانون با هرگونه جرایم مشهود و هنجارشکنی برخورد لازم را انجام می دهیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.