پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 4611
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

اولویت اشراف اطلاعاتی و بومی سازی در امور انتظامی/ به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی هستم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اولویت اشراف اطلاعاتی و بومی سازی در امور انتظامی، گفت: به دنبال کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان هستم.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور سردار حسین اشتری در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هدفم خدمت به مردم و ارتقاء امنیت و آرامش است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این منطقه مرزی از نظر موقعیت مرزها حائز اهمیت است، افزود: باتوجه به مسائل و آسیب های اجتماعی که در این استان وجود دارد از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و نیازمند اقدامات جدی است.
این مقام انتظامی بر بومی سازی برنامه ها به دنبال اجرای تدابیر هدایتی در استان اشاره و تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی با توجه به ظرفیتی که در استان کرمانشاه وجود دارد، یکی از اولویت های در دستور کار ما در اجرای ماموریت ها این مهم خواهد بود.
جاویدان رشد توان عملیاتی نیروها و ارتقای امنیت در سطح استان کرمانشاه را اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از دیگر ظرفیت‌ها از اولویت های کاری ما این اهداف پیگیری و اجرایی خواهد شد.
وی خلق ظرفیت‌های جدید را در گرو درگیر کردن دیگر سازمان ها و نهادها در راستای آسیب های اجتماعی و کاهش آن ها را اولویتی اساسی دانست و ادامه داد: ارتباط با ارگان های ذی ربط در برخورد با جرایم و جلوگیری از آن می‌تواند در حوزه امنیت تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه قالب ناامنی ها خروجی آسیب های اجتماعی هستند، گفت: اگر آسیب های اجتماعی به درستی کنترل شوند در سبد امنیتی استان با کاهش ورودی جرائم روبه رو خواهیم بود و امنیت و نظم بیشتری حاکم می شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.