پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20178
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۷ |
مسئول قرارگاه جهادی دست‌های آسمانی خبر داد

تکمیل زائرسرا و خانه عالم امام زاده ابراهیم(ع) طاقبستان کرمانشاه

مسئول قرارگاه جهادی دست‌های آسمانی از تکمیل زائرسرا و خانه عالم امام زاده ابراهیم(ع) طاقبستان به همت جهادگران قرارگاه جهادی پهنه‌ای دست‌های آسمانی کرمانشاه خبر داد.
تکمیل زائرسرا و خانه عالم امام زاده ابراهیم(ع) طاقبستان کرمانشاه

علی تنها سیدحسینی امروز در گفتگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از ساخت دو واحد ۸۰ متری و هفت سویت ۲۵ متری با همه امکانات در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) خبر داد.

مسئول قرارگاه جهادی دست‌های آسمانی بسیج سازندگی استان کرمانشاه از فعالیت ۵۰ نفر جهادگر خودجوش در این امر خداپسندانه خبر داد و افزود: هربار به‌صورت مقطعی با ۲۵ تا ۳۰ نفر به مدت یکسال جهت تکمیل خانه خادم و زائرسرا فعالیت کردند.

وی هزینه مصالح خانه خادم و زائرسر امامزاده راحدود یک میلیارد تومان عنوان کرد، که با کمک خیرین و اداره اوقاف تأمین شده است.

این مسئول بیان کرد: جهادگران قرارگاه جهادی دست‌های آسمانی به‌صورت‌ خودجوش در این امر خیر حدود یک میلیارد کار یدی انجام داده‌اند.

هیئت امناء امامزاده ابراهیم کرمانشاه‌ معرفی شد

تنهاسیدحسینی ادامه داد: طی ۲۰سال فعالیت و خدمت جهادی بیش از ۱۰۰پرژوه عمرانی شامل مسجد، خانه عالم، خانه نیازمند، خانه بهداشت، مدرسه و… آبرسانی در روستاهای محروم با کمک جهادگران انجام شده، یکی از آرزوهای بنده این بود خداوند تبارک و تعالی کمک کند بتوانم در یکی از امامزاده‌ها چند صباحی خدمت داشته باشم، خداوند را شاکرم که سال گذشته این سعادت نصیب بنده شد از طرف اداره اوقاف به‌عنوان‌ هیأت امنای امامزاده ابراهیم(ع) معرفی شدم، با کمک خداوند و پشتیبانی‌های تولیت و هیأت امنا امامزاده و اداره اوقاف، با همت جهادگران شروع به ساخت خانه خادم و زائرسرای امامزاده کردیم.

تنها سیدحسینی افزود: طبق فرموده امام خمینی(ره)؛ خدمت به محرومان بالاترین عبادت است، ان‌شاءالله تا زمان رفع محرومیت از کشور به فعالیت‌های جهادی و کمک به محرومان به همراه جهادگران با همه توان در راه خدمت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.