پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 20435
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۵ |
استاندار کرمانشاه:

مدیران کرمانشاه باید ارتباط خود را با مَردم تقویت کنند

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از شروع سال جدید باید ارتباط و تعامل خود را با مَردم به شکل دیدارهای چهره به چهره افزایش دهند.
مدیران کرمانشاه باید ارتباط خود را با مَردم تقویت کنند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مَردم» توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور در راستای تحقق این شعار از مدیران خواست، حضور بیشتری در فعالیت‌های مختلف مَردم استان داشته باشند.

صحرایی با تاکید بر لزوم فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: مدیران در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام داده‌اند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی داشته باشند و در شروع سال عزم اعضای شورای اداری استان باید به‌گونه‌ای جزم شود، که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را پیگیری کنیم و بتوانیم در آخرسال نتایج رضایت بخشی از خدمات داشته باشیم.

صحرایی از دستگاه‌های اجرایی خواست، تا هر طرح و برنامه‌ای که دارند را از ابتدای سال به مرور اجرایی کنند تا در انتهای سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه، با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه که در پیش است، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند در این راستا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده و کدام مصوبات در حال اجرا است و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده، همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند، تا دور دوم سفر رئیس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.