پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20445
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۸ |
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه: 

۱۳۵ چاه غیرمجار سال قبل در کرمانشاه مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، گفت: بیش از 135 چاه غیر مجار سال گذشته در کرمانشاه مسدود شده است.
۱۳۵ چاه غیرمجار سال قبل در کرمانشاه مسدود شد

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، افشین یگانه در اولین جلسه مدیریت بحران سال ۱۴۰۳ که با حضور نامی ریاست سازمان بحران کشور و دیگر مسؤولان ذیربط استانی صبح امروز در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته انسداد ۱۳۵ چاه غیرمجاز را با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به طرح جایگزینی پساب‌های فاضلاب در مصارف صنعتی اشاره کرد و افزود: در راستای اجرایی شدن بند(ع) تبصره ۸ موضوع جایگزینی آب واحدهای صنعتی با منابع آب نامتعارف برای شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و هرسین اقدامات لازم انجام شده و در برخی موارد درحال انجام می‌باشد.

وی از افزایش چشم‌گیر ضریب نفوذ بیمه از ۲۰٫۷ در سال ۱۴۰۱ به رقم ۲۳٫۷۶ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در راستای اجرای بند(چ) ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور مبنی بر توسعه پوشش بیمه‌ای، این اداره کل با هشت جلسه تخصصی موفق به ارتقاء ضریب نفوذ بیمه از ۲۰٫۹۷ در سال ۱۴۰۱ شده و این میزان به ۲۳٫۷۶ در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

مشکل خاصی در لایروبی رودخانه های کرمانشاه نداریم

به گفته یگانه لایروبی رودخانه‌ها استان تدوین شده و علاوه بر آن شناسایی و لایروبی ۳۰ نقطه حادثه‌خیز، رودخانه‌ها و گلوگاه‌ها هم در سالی که گذشت انجام لایروبی شده است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

به تجهیزات منابع طبیعی استان کرمانشاه نگاه ویژه شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، با اشاره به حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی استان با توجه به اهمیت جنگلهای زاگرس، گفت: در ذخیره‌سازی آب زیرزمینی، آب و هوا، زیست محیطی، جلوگیری از سیلاب‌ها باید به تجهیزات و امکانات منابع طبیعی استان توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.