پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20597
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ |
شهر روشن گزارش می‌دهد

صعود بیش از ۴۰ هزار زائر از سراسر کشور به ارتفاعات بازی

بیش از ۴۰ هزار زائر از ۲۵ استان کشور صبح امروز به ارتفاعات بازی دراز صعود کردند.
صعود بیش از ۴۰ هزار زائر از سراسر کشور به ارتفاعات بازی

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، روز گذشته «۱۹ اردیبهشت ماه» بزرگترین رزمایش فرهنگی کشور در بازی دراز آغاز شده و امروز ۲۰ اردیبهشت با صعود زائرانی از سراسر کشور به ارتفاعات بازی احاد مختلف مَردم از سراسر کشور همچون سنوات گذشته به زیارت شهدای بازی دراز خود جوش مسیر طولانی را پیاده پیمودند.

ملت ایران دنیا را با فرهنگ آشنا کردند

سردار غلامرضا سلیمانی «رئیس سازمان بسیج  مستضعفین کشور»، در این مراسم، اظهار کرد: فرهنگ پایداری و مقاومت با تمسک به فرهنگ عاشورا به دنیا عرضه شده است. و ملت ایران با ایستادگی در مقابل فتنه های بزرگ استکبار جهانی دنیا را با این فرهنگ آشنا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسلی انقلابی می‌تواند منجر به سربازانی برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) شود. نوجوانان و جوانان کشورمان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته اند و نقش‌آفرینی کرده‌اند که وجود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گواه آن است و ملت ایران مفتخر به داشتن چنین فرزندانی دارای فکر و اندیشه برگرفته از ارزش‌های اسلام ناب است.

سردار سلیمانی، افزود: دانشگاههای اروپا وآمریکا، جوانان دانشجو و اساتید دانشگاهها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه ایستادگی کردند و دنیا امروز شاهد خورد شدن استخوانهای رژیم جعلی صهیونیستی شد.

غلامعلی یاربیگی نیز افزود: امسال اعزام حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف عضو پایگاه‌های بسیج کرمانشاه بخصوص جوانان به مراسم گرامی داشت سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز را داشتیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه،تبیین حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف رزمایش فرهنگی بازی دراز در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: عملیات بازی دراز اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در ارتفاعاتی با همین نام در منطقه سرپل ذهاب انجام شد و رزمندگان دلاور اسلام با جانفشانی طی هشت روز عملیات ارتفاعات بازی دراز را از دشمنان بعثی بازپس گرفتند.

گفتنی است: بسیجیان و خادمین شهدا با برپایی ایستگاه‌ها و موکب‌هایی در مسیر ارتفاعات بازی‌دراز به زائران قدمگاه شهیدان در ارتفاعات بازی‌دراز خدمت‌رسانی می‌کنند.

مهین رحمانی، خبرنگار بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.