پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20595
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹ |
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد

وظیفه تک‌تک ما جهاد تبیین و ایجاد فضای امیدافزا/ جهاد اکبر مبارزه با نفس است

فرمانده سپاه استان کرمانشاه گفت: وظیفه تک‌تک ما جهاد تبیین و ایجاد فضای امیدافزا است.
وظیفه تک‌تک ما جهاد تبیین و ایجاد فضای امیدافزا/ جهاد اکبر مبارزه با نفس است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، اظهار کرد: مَردم استان و دیگر استانهای کشور در مراسم چهل و سومین سالروز عملیات بازی‌دراز برای ارتباط بیشتر با شهدا و معرفت‌ افزایی در این مراسم حاضر شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تأکید کرد: همه ما باید با هوشیاری و آگاهی در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشیم، وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امید افزا است و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، جهاد اکبر مبارزه با نفس است.

وی گفت: مَردم سراسر کشور امروز شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ارتفاعات بازی‌دراز هستند، که خیل عظیم زائران در این منطقه حاضر شده‌اند.

سردار ریحانی گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی زائران بازی‌دراز توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات‌رسان فراهم شده است و این آمادگی وجود دارد تا در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر مردم در ارتفاعات بازی‌دراز باشیم.

این مسئول به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: این عملیات منجر به شکست بزرگی برای دشمن در برابر جبهه حق شد و فضایی امیدبخش و قدرتمند و روح افزا را برای جهان اسلام و به خصوص ایران اسلامی رقم زده است و اقتدار مولفه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و انقلاب اسلامی ایران توانسته به واسطه حضور پر شور مَردم در مراسمات نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

سردار ریحانی عملیات طوفان الاقصی را شکست بسیار بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی دانست و افزود: تحقق وعده پیروزی الهی پس از این عملیات شکست بسیار بزرگتری را برای دشمن رقم زد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور گوش به فرمان ولایت‌فقیه و فرمانده‌ کل قوا هستند و آماده‌اند تا فرامین رهبر معظم انقلاب را به مرحله اجرا برسانند و مَردم همواره پای کار انقلاب هستند و هر کجا نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند و راه شهدا را ادامه داده‌اند. و در مقابل هجمه‌های مختلف دشمن محکم ایستاده‌اند، با اعتماد به وعده‌های الهی عقیده داریم پیروزی نهایی از آن جهان اسلام و جبهه حق خواهد بود.

انتهای پیام/رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.