پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4615
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

کرمانشاه از امن ترین مناطق کشور/ بیکاری ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

استاندار کرمانشاه این استان را یکی از امن ترین مناطق کشور دانست، گفت: بیکاری ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در استان است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه یکی از امن ترین استان‌های کشور است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۲۰ ماه گذشته سه واقعه بزرگ زلزله، تجمع های دیماه ۹۶ و سیل به استان وارد شده است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت به خوبی و با تدبیر و درایت این بحران ها را مدیریت کرد.
این مسوول در دیدار با محمدحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که به منظور تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کرمانشاه به این استان سفر کرده بود، کرمانشاه را یک استان ویژه در بین استان‌های کشور برشمرد و خواستار تقویت نیروی انتظامی و مرزبانی استان از بعد سخت افزاری و نرم افزاری شد.
بازوند با اشاره به حادثه زلزله سال ۹۶ که یک بحران ملی در کشور بود، گفت: این زلزله با تدابیر و درایت نیروی انتظامی استان، شاهد کم‌ترین مورد بی نظمی، سرقت و مشکلات اجتماعی بودیم که شایسته قدردانی و تقدیر است.
وی به تدابیر نیروی انتظامی و شورای تأمین استان در کاهش تجمع‌های دیماه سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: دشمنان پیش بینی می‌کردند با توجه به مشکلات بیکاری و آسیب‌های اجتماعی استان این اعتراض ها گسترش پیدا کند، اما با درایت خوب شورای تأمین و نیروی انتظامی این تحلیل دشمنان محقق نشد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی در بحران سیل در کنار دیگر نیروهای ارتش و سپاه با تمام قوا پای کار و کمک رسانی به مردم و حفظ امنیت مناطق سیل زده بود.
کرمانشاه یکی از امن ترین استان‌های کشور است
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان در ۲ سال گذشته گفت: کرمانشاه به همت، تلاش و ایثار نیروی انتظامی یکی از امن ترین استان‌های کشور است و جریان ورود سرمایه به استان را فراهم کرده است.
این مسوول با اشاره به شهادت سروان حاجی مرادی در ماه مبارک رمضان هنگام مأموریت انتظامی، اظهار داشت: دفتر شهادت همچنان در نیروی انتظامی باز است و این نیرو با ایثار و فداکاری امنیت را که مهم‌ترین زیرساخت برای پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای است فراهم می‌کند و باعث شده بسیاری برای سرمایه گذاری به استان بیایند.
بازوند بیکاری را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در زمینه بیکاری رتبه اول کشور را داراست، ولی به همت نیروی انتظامی زیرنظر سردار امان اللهی آسیب‌های اجتماعی در چند سال گذشته روند کاهشی داشته است.
استاندار کرمانشاه برای سردار جاویدان که امروز فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه را برعهده گرفت، آرزوی موفقیت کرد و از او خواست روند کارهای خوب نیروی انتظامی در چند سال گذشته را در دستور کارش قرار دهد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.