پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20485
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ |
رئيس ستاد انتخابات کرمانشاه:

دور دوم انتخابات کرمانشاه کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

رئيس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود و چنانچه مشکلی پیش آید روند به صورت دستی انجام خواهدشد.
دور دوم انتخابات کرمانشاه کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار شهرروشن، از کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در جمعه «۲۱ اردیبهشت ماه»، از الکترونیکی بودن کامل این دوره در انتخابات شورای اسلامی خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: در دور اول از ۶ حوزه انتخابیه پنج حوزه تعیین تکلیف شده و در حوزه انتخابیه کرمانشاه محمد رشیدی به عنوان منتخب مَردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت و برای دو کرسی باقیمانده چهار نفر به دور دوم راه یافتند و در این دور رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: برای اینکه بتوانیم شرایط دور اول را حفظ کنیم تعداد صندوق‌ها ۶۴۵ شعبه اخذ رای بود تغییر نمی‌کند و می‌توانستیم ۳۰ درصد از آن را بر اساس قانون کسر کنیم.

وی گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم باقی است که ۵۴۵ شعبه شهری و یکصد شعبه روستایی است، که به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود، همه کسانی که دور اول در رای گیری شرکت کردند در کرمانشاه و فردی که در حوزه انتخابیه دور اول رأی نداده باشد می‌تواند در این دوره از انتخابات شرکت کند.

شعبانی تبلیغات انتخاباتی را از ساعت صفر سیزدهم اردیبهشت ماه لغایت هشت صبح بیستم اردیبهشت ماه برای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و افزود: هر کاندیدا به مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند در شبکه زاگرس برنامه‌های خود را ارائه کرده و سه دور مذاکره و مناظره ضبط شده و در بازه زمانی مقرر پخش خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات ۹۲٪ مَردم با کارت ملی اقدام به رأی دادن کردند، تأکید کرد: محدودیت‌های انتخاباتی دور اول همچنان برقرار است، اما تغییراتی را در حوزه اجرایی خواهیم داشت. افرادی که قصد حضور در فرایند انتخابات را دارند می‌توانند با یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه و کارت ملی در فرایند انتخابات حضور یابند.

شعبانی گفت: چهار کد ۱۱، ۲۲، ۳۳ و ۴۴ به ترتیب برای چهار نماینده جهانبخش امینی، ابراهیم رحیمی زنگنه، فضل‌الله رنجبر و عبدالرضا مصری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.