پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 5038
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ |
رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد

دستگیری ۲ عامل تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 2 نفر از عوامل تیراندازی در منطقه خبر داد و گفت: عاملان مصدومیت و ایجاد هراس در کرمانشاه به دام پلیس افتادند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حسن حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در مورد نخست، پس از یک فقره تیراندازی در محدوده بازار شهر کرمانشاه که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شد، تیمی از پلیس امنیت عمومی استان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی که از اشرار سابقه دار بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرکننده او را دستگیر کردند.
این مسوول تصریح کرد: دستگیری این فرد باعث رضایتمندی اهالی و کسبه محل شده و آن ها از این اقدام پلیس قدردانی کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در مورد دستگیری دیگر عامل تیراندازی در کرمانشاه، گفت: پس از وقوع تیراندازی در شهرک کرناچی که رعب و وحشت مردم را به دنبال داشت، ماموران وارد عمل شده و اقدام خود را برای دستگیری عامل این حادثه آغاز کردند.
وی گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شیوه های خاص پلیسی، عامل تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از معرفی هر دو عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.