پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 5042
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ |
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه مطرح کرد

جشنواره‌های ملی پویانمایی فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های کرمانشاه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه جشنواره‌های ملی پویانمایی و عروسکی را فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، افشین کریمی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های ملی در کرمانشاه می‌توانند به معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های استان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و هنری کمک نمایند و بستر مناسب‌تری برای توسعه استان فراهم کند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی رایزنی‌های مداوم استاندار کرمانشاه توانستیم میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه پویانمایی و عروسک گردانی یک هنر محبوب و مورد اقبال مردم است، افزود: در کشور بازتاب زیادی در شبکه های تلویزیونی پرمخاطب خواهد داشت و این یک فرصت بزرگ برای معرفی استان کرمانشاه است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه در ایام برگزاری جشنواره شاهد حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر مهمان خواهد بود که تعداد زیادی از آن ها از هنرمندان طراز اول کشور هستند.
این مسوول با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان کرمانشاه تمام توان خود را به کار گرفته است تا این همایش بزرگ به شکل شایسته و آبرومندی برگزار شود، گفت: امکانات اسکان، حمل و نقل و خدمات رسانی ادارات و دستگاه های مختلف مانند؛ شهرداری، میراث فرهنگی، آتش نشانی، فرهنگ و ارشاد، فرمانداری ها، علوم پزشکی و دیگر دستگاه ها را به کار گرفته ایم تا با کمترین هزینه و بهترین امکانات این همایش را برگزار کنیم.
کریمی با یادآوری اینکه کرمانشاه از ظرفیت هتل های مناسبی برخوردار است و بخشی از مهمانان در این هتل ها اسکان داده خواهند شد، ادامه داد: از ظرفیت مهمانسراهای ادارات استان هم‌ برای اسکان مهمانان بهره گرفته‌ایم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب جشنواره اندیشیده شده و تلاش می کنیم یک میزبان شایسته باشیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.