پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 20304
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ |
رئيس بسیج رسانه استان کرمانشاه:

اردیبهشت کرمانشاه میزبان زائران یادمان شهدای بازی دراز است

رئيس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از میزبانی استان در اردیبهشت ماه در یادمان شهدای بازی دراز سرپل‌ذهاب خبر داد.
اردیبهشت کرمانشاه میزبان زائران یادمان شهدای بازی دراز است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزی کانون بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه که پیش ازظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد، ازمیزبانی زائران یادمان شهدای بازی داز در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه خبر داد و با اشاره به استقبال خوب سال گذشته، گفت: سال گذشته میزبان حدود ۴۵ هزار زائر از سراسر کشور بودیم، پیش بینی شده قطعا این تعداد زائر امسال خیلی بیشتر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از خبرنگاران خواست در خصوص رشادت‌های رزمندگان در عملیات بازی دراز، چنانچه راوی را می‌شناسند با او به گفتگو نشسته و روایتش را برای نسل جوان انعکاس دهند.

ضرورت سواد رسانه‌ای در کشور

این مسئول تاکید کرد: اکنون جنگ رسانه‌ای است و رسانه‌های مثبت و منفی نقش مهمی را در انعکاس اخبار ایفاء می‌کنند، این‌جااست که ضرورت سواد رسانه‌ای بسیار مهم است،اما به صورت عمومی بسیار ضعیف است، مَردم با گوشی در فضای رسانه الفت پیدا کرده‌اند، آسیب پذیری زیاد شده، احتیاج داریم روی سواد رسانه کار کنیم.

آثار رسانه‌ای بازی دراز در ۳ بخش معرفی می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنانش به آثار رسانه‌ای برگزیده در خصوص اخبار یادمان بازی دراز اشاره کرد و افزود: این آثار در سه مسابقه به رقابت گذاشته می‌شود و در جشنواره ابوذر که آخر سال برگزار می‌شود، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج رسانه ارزشیابی می‌شود به بهترین آثار جوایز داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌ کرمانشاه از اعزام زائران به یادمان بازی دراز در فواصل مختلف سال اشاره کرد و گفت: با درخواست زائر حداقل ۲۰ نفر داوطلبان را در این زیارتگاه همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.