پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 19161
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصادی, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ |
مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد

اولویت استاندارد سلامت و کیفیت در جامعه/ خدمات بسیج مستضعفین برای رضای خدا است

مدیر کل اداره استاندارد استان کرمانشاه گفت: رونق بازار تابع تولید کیفی بوده و توجه به استاندارد بودن کالاها برای سلامت مَردم در راستای کیفیت محصولات الزامی است.
توجه به استاندار سلامت و کیفیت برای مَردم/ خدمات بسیج مستضعفین برای رضای خدا است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، اولین جشنواره اعطاء نشان به برترین های اقتصادی مقاومتی استان، پیش ازظهر امروز، با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، مدیرکل استاندارد استان، مدیرکل دادگستری استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، مدیر کل کار و امور اجتماعی، و جمعی دیگر از مدیران و نماینده گان ذیربط استانی با همکاری بسیج کارگران، کارخانجات استان و به همت (سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه) در سالن همایش‌های این اداره برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این جشنواره باهدف الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، هدایت عرصه تولید در خصوص پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی با حضور مدیران واحد‌های تولیدی و نمایندگانشان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، «بیست و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی» برگزار شد.

استاندارد سازی ۱۰۰۰ قطعه خودرو در کرمانشاه

مهدی حسین پور در این مراسم، اظهار داشت: در استاندارد سازی دانش بنیان ما استاندارد سازی قطعات را با جدیت دنبال می‌کنیم، امروز با مجوز سازمان استاندارد و قانون ریاست جمهور بالغ بر ۱۰۰۰ قطعه خودرو استاندارد سازی می‌شود.

لزوم به کارگیری و کمک هوش مصنوعی به استاندارد کرمانشاه 

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به لزوم تقویت استاندارد مقاوتی، افزود: ما در صنایع استان نیازمند هستیم به سمت استاندار مقاومتی برویم، در این رابطه فناوری هوش مصنوعی خیلی به استاندارد می‌تواند کمک کند.

بسیج مستضعفین همه جا برای رضای خدا خدمت می‌کند

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خدمات و رضایت‌مندی مَردم را، از رویکرد سازمان بسیج مستضعفین دانست و افزود: سازمان بسیج مستضعفین هر جا خدمات رسانی داشته، برای رضای خداوند بوده، چراکه هر جا خدا در نظر گرفته شده موفق شده ایم، لذا امروز همکاران ما به عنوان سربازان گمنام و مدعی‌العموم در خدمات ذره ای کوتاهی نکرده‌اند.

بسیج برگرفته از آرامش و سلامت است

حسین پور ادامه داد: امروز سلامت مَردم برگرفته از رویکرد بسیج است و بسیج برگرفته از آرامش و سلامت مَردم است.

این مسئول تأکید کرد: امروز استاندارد در کشور مقام اول را دارد، در کم فروشی هم ورود پیدا کرده ایم، دو سال پی در پی اداره استاندارد استان جز دستگاه‌های برتر شناخته شده، که نشان از تلاش همکاران را دارد.

گفتنی است، اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی کرمانشاه با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و با همت «سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه به مدیران هشت واحد برتر، شامل ( پتروشیمی کرمانشاه، جهان فولاد غرب، شرکت کابل باختر، صنایع سیمان غرب، سیمان مدلل، شرکت کاشی کاژه کرمانشاه، شیر و لبنیات بیستون و شرکت کرپ ناز اهدا شد.

انتهای پیام/ مهین رحمانی خبرنگار بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.