پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18960
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ |
استاندار کرمانشاه:

مَردم صاحب انقلاب و متولی جشن‌های مذهبی هستند

استاندار کرمانشاه مَردم را صاحب انقلاب و برگزار کننده جشن‌های ملی مذهبی پیش‌رو دانست و از دستگاه‌های اجرایی خواست مناسبت‌ها را با امیدآفرینی و نشاط بیشتر مَردم برگزار کنند.
مَردم صاحب انقلاب و متولی جشن‌های مذهبی هستند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اعضای ستاد مسؤولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان، که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزار شد، با اشاره به اینکه مَردم خود صاحب انقلاب هستند و خود مَردم برگزار کننده جشن‌ها خواهند بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی هویتی و هویت ساز است و در اجرای برنامه‌ها، هویت سازی یعنی ترکیب دیانت و سیاست به صورت متوازن بایستی در آن دیده شود.

مَردم در برپایی برنامه‌ها حضور و مشارکت داشته باشند

استاندار کرمانشاه با اشاره به جشن‌های ملی مذهبی پیش رو مانند، مبعث پیامبر(ص)، ایام دهه مبارک فجر، نیمه شعبان و انتخابات مجلس شورای اسلامی، از دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌های این مناسبت‌ها را با امیدآفرینی، شادی و نشاط مَردم برگزار کنند، همراهی مَردم در این جشن‌ها همچون سنوات گذشته مشهود می‌باشد، مَردم خودشان صاحب انقلاب و برگزار کننده جشن‌ها خواهند بود.

این مسئول به مَردمی بودن اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر، تاکید کرد و افزود: مَردمی بودن به این معنا که مَردم در برپایی آن‌ها حضور و مشارکت داشته باشند است، نه فقط بیایند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه، دمیدن روح امیدواری و امید آفرینی در جامعه را یکی از مهمترین جنبه‌های برنامه‌های دهه مبارک فجر دانست، و گفت: در دهه مبارک فجر پیش رو افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف مانند آبگیری از چند سد استان و چندین پروژه عمرانی دیگر را در دستور کار داریم.

زیبا سازی شهر سبب می‌شود مَردم خدمات نظام را بهتر بشناسند

استاندار کرمانشاه در این جلسه از کارکنان ادارات خواست، در زیباسازی شهری، تبلیغات محیطی و بهره‌برداری از پروژه‌ها خلاقیت و اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشند تا مَردم خدمات نظام را ببیند و بهتر بشناسند.

برنامه‌های انقلاب مربوط به همه مَردم و نظام است

صحرایی به تداوم برنامه‌های شادی بخش و امید آفرین دهه مبارک فجر تا برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند تأکید کرد و از ادارات خواست به هیچ عنوان در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود، چراکه این برنامه‌ها متعلق به همه مَردم و نظام است و به شخص خاصی تعلق ندارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همه برنامه‌های پیش‌رو به شکل‌های مختلف بایستی اطلاع‌رسانی شود، از قبل از برنامه‌های دهه مبارک فجر، برنامه‌های دهه فجر تا انتخابات ۱۱ اسفند.

استاندار کرمانشاه از حضور اثرگذار و پذیرایی هشت منطقه شهرداری در برگزاری مراسمات جشنهای پیش‌رو خبرداد و گفت: مَردم صاحب انقلاب هستند و خودشان برگزار کننده جشن ها خواهند بود.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.