پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 14065
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, قرآن کریم, کلام نهج البلاغه تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ |
به قلم و تالیف یک کرمانشاهی:

کتاب “نهج القرآن” در کرمانشاه رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب نهج القرآن «راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم» در کرمانشاه برگزار شد.
کتاب “نهج القرآن” در کرمانشاه رونمایی شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مراسم رونمایی از کتاب نهج القرآن «راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم» با حضور جمعی از مسؤولان در سالن اجتماعات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، قرآن کریم آخرین کتاب آسمانی خداوند بوده، که برنامه زندگی و سعادت انسان به وسیله آن برای مسلمانان و بشریت ارسال شده است.

قرآن نزد مسلمانان از جایگاه ویژه بهره‌مند است و همگان برای توسعه فرهنگ قرآنی باید تلاش کنند و امروز نیاز اصلی جامعه تولید محتوای قرآنی برای استفاده جامعه است.

قرآن همه درس‌های زندگی را برای هدایت بشر آمده است، اما نیاز به تفسیر و توضیح دارد و برای تدبر در قرآن می‌توان از آثار ارزشمند عالمان دینی استفاده کرد.

نهج القرآن تألیف شده توسط سید احسان معراجی، یک کتاب اثر گذار در تولید محتوایی است، همچنین در این کتاب به خوبی برای عموم مَردم روش‌های سبک زندگی، با عنایت به قرآن و سیره اهل بیت(ع) به خصوص نهج البلاغه و بهره‌گیری از شعر و داستان، همسو توضیح داده شده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.