پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13516
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, گزارش, ویژه تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ |
شهر روشن گزارش می‌دهد

تخطی و سرپیچی شرکت برق کرمانشاه از دستور استاندار/ هیچ اپراتوری آزاد نمی‌باشد

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از دستور استاندار مبنی بر عدم قطع برق منازل مسکونی سرپیچی می‌کند و اپراتورها آزاد نمی‌باشند.
تخطی و سرپیچی شرکت برق کرمانشاه از دستور استاندار/ هیچ اپراتوری آزاد نمی‌باشد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، قطعی برق استان به بهانه‌های واهی دیگر به معظلی ضرررسان و نابخشودنی تبدیل شده و می‌طلبد که پای رئیس جمهور و نهادهای قضایی به وسط بیاید و یا مقام معظم رهبری در این راستا چاره‌اندیشی کنند.

براساس این گزارش، در حالی که استاندار کرمانشاه بارها قطعی برق را به این شرکت متذکر شده و از این نهاد خواسته بود، جیره بندی و قطعی برق فقط در مورد شهرک های صنعتی و واحدهای اداری اعمال شود و مصارف خانگی با قطعی مکرر و بی برنامه مواجه نشوند، اما امروز هم شاهد این تخطی و تضرر دامنگیر شهروندان بودیم.

جالبترین بخش تکرار این قطعی ها که اکنون از حالت طبیعی به نوعی غیرمتعارف تبدیل شده، را در حالی تجربه کردیم، که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه که شرکت برق هم در آن غایب بود، تذکرات جدی را به این شرکت ابلاغ کرد و از رسانه‌ها خواست که این مطالبه را پیگیری کنند چراکه باوجود سخنان مقام ارشد استان مبنی بر عدم قطع برق واحدهای مسکونی، اما این مشکلات همچنان رفع نشده است.

استاندار کرمانشاه امروز در حضور مدیران استانی و خبرنگاران به طور قاطع اعلام کرد، برای قطعی برق باید این شرکت از قبل اطلاع رسانی می‌کرد، اما به گفته بازوند طی دو روز که شخص استاندار برای سفر کاری در استان حضور نداشت، شهروندان بیش از ۲ روز از نعمت برق محروم شدند در حالی که شرکت برق حق ندارد برق منازل مسکونی را قطع کند و برای رفع کمبود نیرو باید از صنایع کمک بگیرد و از این ظرفیت استفاده کند.

نکته‌ای که لازم به یادآوری، آن است که ساعاتی برق برخی مناطق قطع می‌شود که همزمان با پخش خبر سراسری و مهم کشور است و هموطنان از وقایع ضروری بی اطلاع می‌مانند.

طبق اطلاع رسانی شهروندان به ویژه مَردم منطقه ۶ به خبرنگار شهرروشن، امروز نیز اهالی این منطقه و دیگر مناطق با قطعی برق مواجه شدند و ساعات آن هم هربار طولانی تر بوده است، که این موضوع با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم، سبب زیان های مالی و سوختگی برخی وسایل برقی آنان شده در حالی که علاوه بر این قطعی آب و نصب انشعابات و پمپ های غیرمجاز که واحدها را با افت فشار آب مواجه کرده (و اداره آبفا آن را اولیت نخست خود نمی‌داند)، نیز مضاعف بر آن مشکلاتی را برای هموطنان ایجاد کرده که امیدواریم با ورود جدی آقای سیدابراهیم رئیسی به این موضوعات شاهد رفع آن و خدمات رسانی شایسته‌ای به همشهریان کرمانشاهی باشیم.

گفتنی است، خبرنگار شهرروشن با شماره ۱۲۱ اداره برق برای گزارش قطعی منطقه ۶ تماس گرفت، که بعد از ۱۰ دقیقه معطلی موفق به ارتباط با عوامل اپراتور شد، تا یکی از مشکلات شهروندان به گوش مسؤولان اطلاع رسانی بشود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. کمال :
    ۲۳ مرداد ۰۰

    سلام

    البته برنامه‌های قطعی برق بایستی از توانیر صادر شود؛ استاندار محترم نمیتونن دراین امور دخالت کنن؛ الان کل کشور درگیره هر استاندار بیاد بگه برق قطع نکنید که نمیشه!

    این سخنان استاندار بر می‌گرده به یه بازی سیاسی مسخره!

    درست روز قبل سخنرانی استاندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق آقای مرآتی بازنشسته شد.

    آقای مرآتی که حدود دو و نیم سال در این سمت بودن تماما خلاف و تخلف مالی داشتن؛ منتها این چندماه اخیر با جمع کردن مدارک معتبر توسط برخی اعضای شرکت، تخلف‌های آقای مرآتی آشکار شد و حتی حکم بازداشت ایشان هم صادر شد؛ اما با پشتیبانی آقای استاندار و یکی از نمایندگان سرشناس مجلس کرمانشاه ایشان در سمت خویش ماند.

    این چند روزه با کارکشتگی یکی از اعضای شرکت توزیع دور از چشم استاندار؛ حکم بازنشستگی اجباری مدیر عامل برق از سوی توانیر صادر شد (هرچند که می‌بایست به خاطر تخلف‌های کلان زندانی شوند ولی چه میشود کرد)

    فردای آن روز استاندار هم که ناراحت این قضیه بودند اون سخنرانی مسخره را ارائه کردند؛ در صورتی که اصلا نمی‌توانند در مورد برنامه قطعی ها دخالت کنند چون الان تمام کشور گرفتار این موضوع هستن

    در مورد آقای رئیسی رئیس جمهورمحترم هم دلخوش نباشید؛ ایشان هم مثل استاندار فقط جلوی دوربین مرد عمل هستن!

    مدیر عامل شرکت توزیع آقای مرآتی با پشتیبانی مدیرعامل پیشین یعنی آقای مرادی مجد به این سمت رسیدند
    آقای مرادی مجد هم در طی خدمت خود به خاطر تخلفات کلان مالی چند ماه بازداشت بودند ولی بعدش دوباره به همان سمت بازگشتن و حتی قدرت پشتیبانی از دست‌نشانده‌ی خود آقای مرآتی را هم داشتند؛ اینا رو گفتم که دلخوش آقای رئیسی هم نباشید ایشان جلوی دوربین فقط کار انجام می‌دهند.
    ایشان هم فقط

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.