پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20455
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ |
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور:

هلال احمر کرمانشاه باید پایلوت منطقه غرب کشور شود/ تامین فضای ایمن در کوهستان‌ها

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر کرمانشاه باید پایلوت منطقه غرب کشور شود و فضای ایمن در کوهستان‌ها صورت بگیرد.
هلال احمر کرمانشاه باید پایلوت منطقه غرب کشور شود/ تامین فضای ایمن در کوهستان‌ها

به گزارش خبرگزاری شهر روشن از کرمانشاه: بابک محمودی صبح امروز در اولین جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ که با حضور نامی «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» در سالن اجتماعات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با توجه به زیرساخت‌های استان کرمانشاه ادامه داد: اگر هلال احمر کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود، می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را نیزپوشش دهد. و چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد می‌توان در این استان مستقر کرد، تا پشتیبانی را در حداقل زمان ممکن انجام دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به کثرت زوار اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی گفت: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع در این خصوص را داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت بگیرد.

فضای ایمن در کوهستان‌های کرمانشاه باید صورت بگیرد

این مسئول به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید فضای ایمنی در کوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما و… صورت بگیرد تا طبیعت‌گردان در این مناطق به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی و سلامت آن‌ها حفظ شود‌.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.