پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18967
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی از بتن جامعه برخاسته و ترویج آن مهم است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه انقلاب اسلامی را برخاسته از بتن جامعه و مهم دانست و گفت: مَردم انقلابی کشورمان، این نظام را حفظ و به پیش بردند.
انقلاب اسلامی از بتن جامعه برخاسته و ترویج آن مهم است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری پیش ازظهر امروز  در جلسه برنامه‌ریزی اعضای ستاد مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از بتن جامعه است و از همان سال ۴۲ و بعداز انقلاب در همه عرصه های دشوار نیز مردم با حضور خود انقلاب اسلامی را حفظ و به پیش بردند.

یادآوری ارزش انقلاب برای نوجوانان و جوانان مهم است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دهه فجر را فرصت مناسبی برای یادآوری استبداد رژیم پهلوی و بیان دست آوردهای نظام در طول انقلاب دانست و به شبهاتی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص آن زمان مطرح می‌شود، اشاره کرد و افزود: بسیاری از مَردم ما خصوصاً نوجوانان و جوانان که آینده داران کشور هستند آن زمان را ندیده و درک نکردند و دشمنان نیز با تبلیغات، ذهن آن‌ها را مسموم کرده‌اند، لذا یادآوری آن زمان مهم است.

امام جمعه کرمانشاه به هنرمندی رسانه‌های دشمن برای جابه‌جا جلوه دادن نقاط قوت و ضعف کشور اشاره و بیان کرد: با استفاده از نخبگان و فرهیختگان می‌توانیم تمام مسائل و مشکلات به صورت مجموعه‌ای به هم پیوسته برای مَردم بیان کنیم، لذا مَردم و جوانان فریب حرف‌های دشمنان را نخواهند خورد.

مَردم، انقلاب اسلامی را حفظ و به پیش بردند

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنانش به رتبه هیجدهم اقتصادی ایران بین کشورهای جهان اشاره و تصریح کرد: رسانه‌های غربی این امتیازات کشور ما را انعکاس نمی‌دهند، اما وقتی یک روستای مرزی ما دچار افت گاز شود با هزار آب و تاب موضوع را بیان می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این قدرت الهی بود، که قلب مَردم را به سمت امام(ره)، جلب کرد و باید قدردان و شاکر باشیم امروزه کشوری در دنیا نیست مانند ایران، که در دورترین روستاها مَردمش از نعمت آب شرب، برق و گاز بهره‌مند باشند.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به برنامه‌های متعدد ارائه شده ادارات برای برگزاری مراسمات پیش‌رو، از مسئولان خواست، بین برنامه‌های تدارک دیده شده چهار الی پنج برنامه را انتخاب کنند و به نحو احسن برگزار کنند.

این مسئول به زیبا سازی شهر تأکید کردو گفت: لکه‌های به جا مانده روی دیوارهای شهر را به نحو شایسته ای پوشش دهید تا در جشن‌های پیش‌رو جلوه مناسب‌تری داشته باشد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.