پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18972
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ |
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد

برگزاری شکوهمند “جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن” در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های امسال را با شکوهمندتر از سالهای گذشته با شعار (جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن) برگزار خواهیم کرد.
برگزاری شکوهمند “جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن” در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه حجت الاسلام مهدی عبدی در جلسه برنامه‌ریزی اعضای ستاد مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان، که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار با تقدیر از کمیته‌های برتر برگزاری مراسمات سال گذشته دهه فجر، گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر هستیم، برنامه‌های امسال را با شکوهمندتر از سالهای گذشته با شعار (جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن) برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال ۵۷ جمعیت ایران ۳۶ میلیون نفر بوده، اظهار کرد: از ۸۹ میلیون جمعیت کشورمان ۵۳ میلیون نفر زندگی زمان طاغوت را تجربه نکرده‌اند و دشمن برای نسل جوان می‌خواهد یک حکومت آرمانی تدوین دهد.

راهپیمایی از میدان انقلاب تا میدان آزادی کرمانشاه

این مسئول مسیر راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر را از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی اعلام کرد و افزود: ساعت برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال ۱۰صبح همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها با حضور پرشور مَردم انقلابی برگزار می‌شود.

رئیس جامعه مدرسان حوزه قم، سخنران مراسم ۲۲ بهمن است

وی از حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسان حوزه علمیه قم، برای سخنرانی در روز ۲۲ بهمن در کرمانشاه خبر داد و گفت: در طول مسیر غرفه‌های نمایشگاهی در نظر گرفته شده، که سازمان تبلیغات اسلامی مدیریت غرفه‌ها را به عهده دارد.

کمیته بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه برای ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده است

سرهنگ افشار محمدی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سه کمیته برنامه‌های دهه مبارک فجر را تدارک دیده‌ایم، از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه برای مراسمان دهه مبارک فجر در استان خبرداد.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در کرمانشاه بالغ بر بیش از ۲ هزار رده بسیج فعالیت دارند، برنامه‌های این ایام را شامل مسابقات ورزشی، فرهنگی و کتابخوانی عنوان و تصریح کرد: در این ایام اعزام اردوهای راهیان نور به غرب و جنوب کشور، رژه موتور سوران در روز ۱۲ بهمن، ویزیت رایگان در مناطق محروم و حاشیه نشین، سخنرانی مسؤولان نظامی و انتظامی، نور افشانی شب ۲۲ بهمن در سراسر استان و برنامه‌های متنوع و با شکوهی در خصوص فرایند شکل گیری انقلاب را در دستور کار سپاه داریم.

پوریا جلالی نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: کمیته‌ها تا روز دوشنبه پیشنهادات خود را ارائه دهند، مصوبات جلسه با محوریت جهاد تبیین مسائل در مساجد مطرح شود، برنامه‌های مَردمی شکل گیرد و صمیمانه با مَردم صحبت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: غرفه‌ها قرار است روز پنجشنبه پیش از مراسمات دهه مبارک فجر دایر شود و میز خدمت با حضور مسئولان تشکیل شود، برای این ایام مساجد در روستاها برنامه‌ها را هماهنگ کنند، جشن فرشته‌ها ویژه دختران در امام زاده ابراهیم ظهر ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، همچنین با هماهنگی آموزش و پرورش برنامه‌های مناسبتی برای این ایام تدارک دیده شده است.

این مسئول از برگزاری جشن زنده خیابانی، نمایشگاه عکس خیابانی، موسیقی خیابانی در رابطه با انقلاب و شهدا، برنامه‌های مشترک جنگ شادی و جنگ شعر، پویش‌های مختلف در خصوص انقلاب و قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی در این ایام خبر داد.

گفتنی است در این مراسم، وظایف کمیته‌های مختلف مشخص شد و از کمیته‌های برتر در برگزاری مراسمات دهه فجر سال گذشته تقدیر شد، که شامل ( سردار سرتیپ بهمن ریحانی کمیته نیروهای مسلح، ارشد نظامی قرار گاه غرب امیر سلیمان طاهری، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان، فرمانده قرارگاه غرب آجا، مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرکل اداره کار و امور اجتماعی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، حجت الاسلام کماسی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرمانده هوانیروز کرمانشاه تقدیر شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.