پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 11847
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها, ویژه تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ |
فرماندار کرمانشاه در گفت‌وگو اختصاصی با شهرروشن مطرح کرد

ارسال گزارش قصور شورای شهر کرمانشاه/ طرح مدرس ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

فرماندار کرمانشاه از ارسال گزارش قصور شورای شهر کرمانشاه و اجرای طرح مدرس از اوایل سال 1400 خبر داد.
رسال گزارش قصور شورای شهر کرمانشاه/ طرح مدرس ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

فضل الله رنجبر امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با اشاره به موضوع طرح خیابان مدرس و جلسات شورای شهر کرمانشاه، اظهار داشت: طراح مدرس طبق دستور استاندار به بعد از سال ۹۹ موکول شده یعنی إن‌شاءالله از اوایل سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: ما معتقدیم طرح های شهرداری که در راستای زیباسازی شهر و رفاه عمومی شهروندان است، اجرا و بهره‌برداری آن برای شهر ما بسیار خوب است و حتما آن را اجرایی می‌کنیم.

وی گفت: همانطور که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اشاره کردند مشارکت بازاریان و کسب نظر کسبه و اصناف در اجرای طرح پیاده راه و بی. آر. تی خیابان مدرس لازم و ضروری است و مقدماتی لازم دارد، که سعید طلوعی شهردار کرمانشاه به دنبال این مقامات است و به محض فراهم شدن مقدمات و تمهیدات لازم این دسته طرح ها هم به یاری خداوند بخشنده مهربان و متعال در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: ما از اقدام بسیار خوبی که در جهت ساماندهی پارکینگ شهرداری کرمانشاه و زحمات و تلاش های شهرداری، حمایت استانداری و پیگیری هایی که در مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه ها به ویژه آب منطقه‌ای کرمانشاه صورت گرفت قدردانی می‌کنیم، بسیار طرح خوبی بود و امیدواریم طرح های این چنین، که سبب آرامش شهروندها است بیشتر اجرا شود.

رنجبر در پاسخ به اینکه چرا جلسات شورای شهر نامنظم و با حواشی بسیار همراه است، خاطرنشان کرد: در مورد جلسات شورای هم یک جلسه هفته گذشته تشکیل شد و صورت جلسه را برای فرمانداری ارسال کردند.

وی تصریح کرد: من باز هم تاکید می‌کنم همه ما باید از فرصت سوزی جلوگیری کنیم و در حوزه تفاهم و وحدت بخش کارها را پیش ببریم چراگاه هر هرگونه تعلل در تشکیل جلسات به زیان شهروندان است.

این مسؤول یادآور شد: من گزارش قصور شورای شهر کرمانشاه و تخلفاتی که در زمینه غیبت و ترک جلسات بوده را برای هیات رسیدگی به حل اختلاف شورا‌های استان ارسال کردم و این امر در دستور کار است و بررسی می‌شود.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: از طرفی مجدد تاکید داشتم به اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه که در جهت تشکیل کمیسیون های تخصصی و داخلی شورا و هم در جهت بررسی لوایح و طرح های که مربوط به عموم شهر است کوتاهی نکنند و سریع تر تعیین تکلیف کنند.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.