پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 20408
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۰ |
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

جشنواره بین المللی مد و لباس در کرمانشاه برگزار می‌شود 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره بین المللی مد و لباس را امسال در دستور کار داریم.
جشنواره بین المللی مد و لباس در کرمانشاه برگزار می‌شود 

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، اولین جلسه کارگروه مشورتی شورای فرهنگ عمومی امسال با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار کرمانشاه، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل گردشگری استان و نمایندگانی از دیگر ارگان‌های ذی‌ربط در سالن اجتماعات بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

پوریا جلالی در این جلسه اظهار داشت: تولید صدها اثر فرهنگ و هنر را امسال خواهیم داشت، از جمله جشنواره بین‌المللی مد و لباس، کار گروه مشورت هم در ضلع این جشنواره داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سبک پوشش مَردم نوار غزه فرق کرده، از اعلام آمادگی مَردم سوریه، لبنان و فلسطین در این رویداد خبرداد و افزود: قرارگاه شهید آوینی امسال اتفاقات فرهنگی و هنری را همسو پیش می‌برد.

هدف ما امربه معروف و نهی از منکر است 

سرهنگ فرزاد پورنظری در ادامه جلسه، اظهار کرد: برای مقابله با بی‌حجابی ۲۱ قانون تعریف شده که همگی مقابله است، تذکر به افراد، برخورد قانونی با افراد خیابانی و… هدف ما امروز امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: طبق قانون هرساله طرح مقابله با بی حجابی از طرف نیروی انتظامی انجام شده، اما طی این دو هفته رویکردمان را بیشتر کرده‌ایم.

وی گفت: افراد با پوشش نامناسب را با امر به معروف به حجاب تشویق کرده‌ایم، طی این دو هفته دستگیری های ما از افراد بی‌حجاب به تعداد انگشتان دست هم نرسیده، نیروی انتظامی وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.