پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 20426
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۵ |
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس کاملاً الکترونیکی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رأی‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.
رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس کاملاً الکترونیکی است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: از ۶ حوزه انتخابیه استان، تکلیف پنج حوزه مشخص‌شده و تنها حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه از سه کرسی تعلق گرفته تنها تکلیف یک کرسی با منتخب شدن محمد رشیدی مشخص شده و نتیجه دو کرسی دیگر به دور دوم کشیده شده است.

این مسئول دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۲۱ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: در این دوره عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه در بازه زمانی تعیین شده‌ ۱۳ اردیبهشت لغایت ۲۰ اردیبهشت به تبلیغات می‌پردازند و در این دوره کل فرایند الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: وزارت کشور مجوز کاهش ۳۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی را داده، اما با مشورت صورت گرفته با استاندار کرمانشاه بنا داریم جهت رفاه حال رأی‌دهندگان تعداد کمتری از صندوق‌ها را کاهش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دور اول انتخابات اعتراضات برخی از نامزدها را داشتیم که با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت و همراهی هیئت اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شد.

شعبانی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان کرمانشاه سالم‌ترین دوره عنوان و بیان کرد: نقش دولت درروند انتخابات کاملاً بی‌طرف است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.