پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 5084
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ |
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب:

۳۰ فقره سرقت در اسلام آبادغرب کشف شد/ انهدام باند سارقان قاپ زن در کرمانشاه

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف 30 فقره سرقت و دستگیری 7 سارق طی یک هفته اخیر در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سلیم سلیمی اظهار داشت: این تعداد سرقت و دستگیری سارقان مرتبط توسط کاراگاهان پلیس آگاهی و کلانتری های ۱۱۲ و ۱۲ شهرستان کشف و انجام شد.
وی ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به ۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو، ۵ فقره سرقت مغازه، ۵ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی، ۵ فقره کابل و سیم برق، ۵ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت احشام و ۲ فقره سرقت از معابر عمومی اعتراف کردند.
سلیمی تصریح کرد: هفت سارق دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب، کشف سرقت های صورت گرفته و برخورد قاطعانه با مجرمین را یکی از اولویت های پلیس عنوان و از همکاری مردم نیز قدردانی کرد.
باند سارقان قاپ زن توسط پلیس آگاهی منهدم شد
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان قاپ زن و کشف ۲۲ فقره سرقت در شهر کرمانشاه خبر داد.
محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره قاپ زنی توسط سرنشینان ۲ دستگاه خودروی تیبا و پراید فاقد پلاک، کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.
وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ نفر از سرکرده های این باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن ها را دستگیر کردند.
امیری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ۱۸ فقره قاپ زنی، سه فقره سرقت از معابرعمومی و یک فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر همدستان آن ها ادامه دارد، از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
این مسوول از شهروندان خواست تا هنگام تردد در خیابان ها و معابر عمومی مراقب اموال و وسایل با ارزش خود بوده و تا حد امکان آن ها را در انظار عمومی به نمایش نگذارند.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.