پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 18535
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۰ |
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه:

زنگ بیمه در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد/ نقش آفرینی پرداخت مالیات در صنعت بیمه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از به صدا درآمدن زنگ بیمه در مدارس استان خبر داد و گفت: پرداخت مالیات در صنعت بیمه نقش آفرین است.
زنگ بیمه در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد/ نقش آفرینی پرداخت مالیات در صنعت بیمه

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه: محمود رشیدی اقدم، در اولین همایش صنعت بیمه که با حضور رئیس شورای هماهنگی شرکتهای بیمه استان، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، رییس پلیس راهور استان، نمایندگان و فعالان حوزه بیمه استان و مدیران دوازده گانه استان، که در، سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بیمه، اظهار داشت: دولت مکلف است خدمات را در مقابل بیمه کننده‌ها، که از بیمه تأمین اجتماعی، بیکاری، پیری، بهداشتی، از راه ماندگی،درمانی و … برخوردارند انجام دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تأسیس بیمه همگانی را در آذر ماه۱۳۶۷ عنوان کرد و افزود: این همایش فرصتی شده، تا برای آگاهی بخشی به عموم مَردم رسیدگی شود، حفاظت از داریی های افراد را معرفی کنیم و فرهنگ بیمه ای را ارتقاء دهیم.

این مسئول ابراز خوشحالی کرد، که امسال شاهد بودیم زنگ بیمه در مدارس به صدا درآمد، تا بتوانیم کودکان مان را با بیمه و مزایای آن آشنا کنیم.

رشیدی اقدم صنعت بیمه را محقق کننده شعار سال عنوان کرد و افزود: صنعت بیمه با تنوع و حمایت از بیمه گذار، می‌تواند در زمینه شغلی ورود پیداکند و معضل بیکاری که کشورها با آن مواجه هستند، صنعت بیمه می‌تواند به اشتغال کمک کند.

پرداخت مالیات عامل مهمترین بودجه در کشور

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه پرداخت مالیات را مهمترین بودجه در کشور عنوان کرد و گفت: پرداخت مالیات یکی از منابع درآمدی کشور است، که صنعت بیمه در آن نقش آفرینی دارد.

توجه مسئولان به سمت بیمه افزایش ضریب بیمه را دارد

سعید حاصلی نیز در این مراسم، نفوذ بیمه را نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی جامعه دانست و بیان کرد: یکی از اهداف تشکیل شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان‌ها است و حق بیمه سرانه عنوان دیگر شاخص مهم شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان کرمانشاه هدف از برگزاری این همایش را توجه مسئولان به سمت بیمه و رفع مشکلات آن و کمک به توسعه بیمه و افزایش ضریب بیمه عنوان کرد.

گفتنی است: در این مراسم از نمایندگان برتر شرکت‌های بیمه استان کرمانشاه و از هر نماینده دو نفر، جمعا ۴۶ نفر تقدیر شد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.