پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18511
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ |
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه مطرح کرد

افتتاح مرکز درمانی بهزیستی «آناهیتا» با ظرفیت ۵۰ نفری در کنگاور

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: هفتمین مرکز نگهداری شبانه‌روزی بیماران روانی مزمن «آناهیتا» در کنگاور افتتاح و بهره‌برداری شد.
افتتاح مرکز درمانی بهزیستی «آناهیتا» با ظرفیت ۵۰ نفری در کنگاور

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، بهزاد شهبازی در آیین افتتاح مرکز شبانه‌ روزی درمان بیماران روانی مزمن «آناهیتا» در کنگاور و در بازدید استاندار کرمانشاه از این مرکز، اظهار داشت: این مرکز هفتمین مرکز شبانه‌روزی نگهداری و درمان بیماران روانی مزمن در استان است، که پنج مرکز آن در کرمانشاه و یک مرکز در اسلام‌آباد‌غرب است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد مستمری بگیران اعصاب و روان در استان کرمانشاه را چهار هزار و ۹۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۱۶ نفر در مراکز شبانه‌روزی سطح استان نگهداری می‌شوند و ۳۰۷ نفر نیز در منزل ویزیت می‌شوند.

وی ادامه داد: این مرکز گنجایش ظرفیت نگهداری ۵۰ نفر از بیماران روانی مزمن را به صورت شبانه روزی در حال حاضر دارد و پذیرای ۱۰ بیمار اعصاب و روان نیز هست.

شهبازی با اشاره به خلا‌ء موجود در زندگی امروز و نیاز جامعه به این مراکز درمانی، گفت: این مرکز در شرق استان و به ویژه بیماران شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور با مشارکت بهزیستی و مدیریت بخش خصوصی با تعرفه دولتی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر ۱۳ نفر اشتغال زایی دارد.

انتهای پیام/ رحمانی

 

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.