پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18516
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ |
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

پرچم ایثارگری کنگاور بلند است/ بسیجیم برای رفع مشکلات و نیازمندی کرمانشاه

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه پرچم ایثارگری کنگاور را بالا دانست و گفت: برای رفع مشکلات و نیازمندی استان کرمانشاه همه بسیج شده‌ایم.
پرچم ایثارگری کنگاور بلند است/ بسیجیم برای رفع مشکلات و نیازمندی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه، علی شعبانی در سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به کنگاور با اشاره به ۴۲۳ شهید و هزاران ایثارگر که این شهرستان تقدیم انقلاب کرده، اظهار داشت: کنگاور کم قهرمان و بزرگ در کشور ندارد، پرچمش در ایثارگری بلند است، هر آنچه در توان ما باشد برای اینکه مَردم کنگاور در رفاه باشند انجام خواهیم داد.

کنگاور پرچمش در ایثارگری بلند است/ همه بسیج شده‌ایم مشکلات استان را حل کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به کمبودها و آسیب‌های کنگاور، گفت: در استان بنا بر این است به دردها و کمبودها بیشتر توجه کنیم، در استان توان و ظرفیت ما بزرگتر از مشکلات وجود دارد، همه بسیج شده‌ایم تا مشکلات استان را حل کنیم و مشکلات مطرح شده کنگاور با همدلی حل خواهد شد.

در حال حاضر اعتباری برای گودین نداریم

رضا داودی در این جلسه با اشاره به اینکه رفع مشکلات در همه نقاط استان برای ما مهم است، اظهار داشت: روستایی را در اولویت قرار خواهیم داد، که با کمترین هزینه رفع مشکل شود و بیشترین جمعیت را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از کمبود اعتبار آبفا سخن گفت و افزود: در حال حاضر برای رفع مشکل گودین اعتباری نداریم، اگر اعتبار لازم تأمین شود، مشکلات استان از جمله گودین هم رفع می شود.

حفر چهار حلقه چاه در دستور کار آب منطقه‌ای کرمانشاه

رسول فرهادی نیز در این جلسه اظهار داشت: سد «کبوتر لانه» در کنگاور از دهه ۸۰ کار عملیاتش انجام شده و در دولت سیزدهم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، که در این خصوص ۱۸ متر از ۲۵ متر آن کار شده و با توجه به ۷۰ متر مکعب خاکریز باقی مانده، فعالیت شیفت سوم را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از حفر چهار حلقه چاه در کنگاور خبر داد، که در دستور کار آب منطقه‌ای قرار گرفته است.

براساس این گزارش، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جریان سفر شهرستانی به کنگاور، با حضور در گزار شهدای این شهرستان ادای احترام کرد، همچنین با حضور در منزل شهید “صفرعلی فشی” از شهدای دفاع مقدس این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از ایثار و صبوری خانواده شهید تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری کنگاور در این سفر با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، که از دو پروژه صنعتی (کارخانه قطعات الکتریکی، گاوداری صنعتی، اردوگاه معتادین بهبود یافته و مرکز بیماران روانی و مزمن بهزیستی کنگاور بازدید به عمل آمد.

این سفر ۴۶ مصوبه ارزشمند برای شهرستان کنگاور به همراه داشت، که مهمترین آن رفع مشکل آب این شهرستان بود و در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کنگاور برگزار شد، مدیران و معاونین حاضر در جلسه موضوعات مورد نظر را مطرح و در بعضی موارد، مدیران ذیربط جوابگو بودند.

شهرستان کنگاور در شرقی ترین نقطه از استان کرمانشاه است و قریب ۷۷ هزار نفر از جمعیت استان را در خود جای داده است.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.