پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18486
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ |
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

بسیج در همه عرصه‌های خدماتی، علمی و فناوری حضور فعال دارد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج در همه عرصه‌های خدماتی، علمی و فناوری حضور فعال داشته است.
بسیج در همه عرصه‌های خدماتی، علمی و فناوری حضور فعال دارد

به گزارش خبرنگار شهرروشن، از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری نشست هم اندیشی جمعی از فرهیختگان، اندیشه‌ورزان و نخبگان بسیجی، که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه، برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و هفته بسیج، اظهار داشت: بخشی از نخبگان بسیجی استان به نمایندگی از سایر بسیجیان که جمعیت بسیار بالایی دارند در اینجا حضور دارند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در طول انقلاب اسلامی در همه بحران‌ها بسیج پای کار بوده و از دوران دفاع مقدس تا امروز در همه عرصه‌های خدماتی، علمی و فناوری و… حضور فعال داشته است.

استان کرمانشاه در دفاع مقدس ۱۱ یگان را سازماندهی کرد

این مسئول با اشاره به نقش آفرینی بسیج در هشت سال دفاع مقدس، گفت: نقش‌آفرینی بسیج استان کرمانشاه در زمان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، این استان از مراکزی بود، که در زمان دفاع مقدس ۱۱ یگان را سازمان‌دهی کرده، این یگان‌ها در جبهه‌های غرب و جنوب در خدمات رسانی به‌نظام و انقلاب حضور فعال داشتند، جانفشانی کردند، تا ایران اسلامی سربلند بماند.

سردار قنبری به توانمندی‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط بسیج بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در استان کرمانشاه ۲۲ قشر در حوزه‌های مختلف در بسیج استان خدمتگزاری به مَردم را سرلوحه کار خود دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از استاندار، معاونانش و مجموعه بسیج تشکر کرد و افزود: بسیجیان امروز مشکلات سطح جامعه را می‌بینند، تلاش می‌شود، در جهت خدمات رسانی به این عزیزان کمک کنیم، إن‌شاءالله در استان از ظرفیت بسیج بتوانیم استفاده لازم را ببریم، از شما بسیجیان می‌خواهم در جلسات بعدی نکته نظرات را ارائه دهید.

بر اساس این گزارش: در این جلسه از همه بسیجیان حاضر تقدیر شد و به نمایندگی از اقشار بسیج از رئیس اقشار«سرهنگ یاربیکی»، از ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه نمادین تقدیر شد.

گفتنی است: در این نشست هم اندیشی ۱۵ قشر از ۲۲ قشری که در بسیج استان کرمانشاه فعالیت دارند، در جلسه حضور داشتند، که نمایندگان اقشار، راهکارها و پیشنهادات لازم را ارائه دادند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.