پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 10580
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۶:۴۰ |
همزمان با دهه کرامت:

پرچم متبرک حرم مطهر رضوی وارد کرمانشاه شد

خادمان معزز حامل پرچم مطهر آستان قدس رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت وارد استان کرمانشاه شدند.
پرچم متبرک حرم مطهر رضوی وارد کرمانشاه شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، خادمان معزز و حامل پرچم مطهر آستان قدس رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت وارد استان کرمانشاه شدند.

براساس این گزارش، خادمیاران در قالب کاروان زیر سایه خورشید حرم مطهر رضوی جشن و سرور را در ده شب به ده محله کرمانشاه می برند.

خادمیاران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه‌السلام السلام با حضور در محلات و از طریق پنجره منازل جشن و شادی دهه کرامت را به خانه های هم استانی ها می‌برند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نشاط جشن ها را برقرار می‌کنند.

سال گذشته در ایام دهه کرامت به همت خادمیاران رضوی یک دهه شاد و پر نشاط در استان رقم خورد، اما امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا، برگزاری جشن‌های بزرگ با حضور مردم متفاوت است و جشن‌های دهه کرامت با خادمیاران و کاروان زیر سایه خورشید در محلات حضور دارند.

گفتنی است، این کاروان از اوایل تیر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و طی چهار شب در مجتمع های مسکونی ایثار، فرهنگیان، هفت آسمان و… حضور یافته و با اجرای برنامه های متعهد در راستای ترویج فرهنگ رضوی و ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در تلاش است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.