پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 15732
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ |
سرپرست فرمانداری قصرشیرین خبر داد

مرز خسروی آماده‌ برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین حسینی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرز رسمی خسروی و شهرستان مرزی قصرشیرین آماده برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین و میزبانی از زائران حسینی است.
مرز خسروی آماده‌ برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین حسینی

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمد حیدری عصر امروز در جلسه بررسی امنیت اربعین با حضور مسؤولان انتظامی استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، اظهارداشت: برای ارائه‌ خدمات شایسته‌تر به زائران اربعین و برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ نیازمند کمک و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و همه مسؤولان در استان و شهرستان با همه ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اربعین به ما کمک کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با تاکید بر اهمیت مقوله‌ی امنیت و اینکه دغدغه‌های امنیتی بسیار مهم است، گفت: هیچ کاری عاری از امنیت به سرانجام نمی‌رسد و در سطوح گوناگون نیازمند این مهم هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات گذشته در اربعین سنوات قبل، گفت: باید شرایط جدید را پیش بینی کنیم، چون هر مقطعی شرایط خاصی دارد و به طور یقین اربعین امسال از نظر جمعیتی و ارائه‌ خدمات متفاوت از سنوات قبل خواهد بود.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز در این جلسه از آمادگی کامل عوامل انتظامی و مرزبانی برای برقراری نظم و امنیت برگزاری رویداد اربعین خبرداد و گفت: همکاران ما در همه واحد‌ها آماده میزبانی زائران و ارائه‌ی خدمات لازم به آن‌ها هستند.

سرهنگ محمد محمدی افزود: روزانه مسائل و مشکلات را با کمک یگان ویژه به صورت میدانی بررسی می‌کنیم و تمهیدات لازم برای استقرار یگان‌های انتظامی انجام شده و مکان‌های مختلفی برای حضور نیرو‌ها پیش بینی شده است.

این مسؤول از برگزاری رزمایش‌های مختلف برای آمادگی همه نیرو‌ها خبرداد و گفت: تردد زائران اربعین از مرز رسمی خسروی توفیقی بزرگ برای همه ما است و همه تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین در مرز رسمی خسروی اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین ادامه داد: به‌طور یقین با تلاش ماموران انتظامی و هنگ مرزی شاهد نظم و امنیت در شهرستان قصرشیرین برای تردد زائران از مرز خسروی خواهیم بود.

گفتنی است، ساماندهی مسیر‌های تردد زوار، بررسی مسائل و مشکلات و رفع مسائل موجود، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای زوار از دیگر موارد مورد مبحث در این جلسه بود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.