پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12272
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ |
شهردار کرمانشاه:

“١۴٠٠” سال حرکت به جلو است/ کسب رتبه اول شهرداری منطقه ۲ کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: سال ١۴٠٠ شاید همچون سال گذشته دشوار باشد، اما امسال سال حرکت به جلو است.
“١۴٠٠” سال حرکت به جلو است/ کسب رتبه اول شهرداری منطقه ۲ کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه سعید طلوعی در نخستین جلسه بررسی تفضیلی وصولی عوارض و تحقق بودجه مرکز و مناطق هشت گانه شهرداری در سال ١۴٠٠ به ریاست شهردار کرمانشاه برگزار شد.

سعید طلوعی در این نشست ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: در زمان باقی مانده از دوره شورای اسلامی شهر کنونی کار ما در شهرداری سنگین تر شده است.

شهردار کرمانشاه افزود: باید همکاران مساعدت و تلاش بیشتری داشته باشند، تا بتوانیم شهرداری را بروزرسانی و آماده کار تحویل دهیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام باید ظرف این چندماه تکمیل و به بهره برداری برسند، گفت: علاوه بر این که در مبحث درآمدی باید بیشتر تلاش کرد، آرشیو الکترونیک نیز باید هرچه سریعتر به اتمام برسد.

طلوعی ادامه داد: هم اکنون در سال جدید ۵٠ هفته کاری داریم که باید هزینه های جاری را تأمین کنیم، شرایط اقتصادی دشواری وجود دارد اما باید بیشتر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه لایحه عوارضی امسال در شورای مصوب نشده است، تصریح کرد: اکنون مجبوریم که براساس سال گذشته عمل کنیم و دادگاه نیز با صدور رأی، دریافت عوارض مازاد بر تراکم (پذیره) براساس نرخ روز را تأیید کرده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: در مبحث تحقق بودجه، در کل کشور کمتر شهری در اسفند۹۹، که ماه آخر سال بود توانست به صورت صدرصدی عمل کند، اما تحقق بودجه شهرداری کرمانشاه در این ماه بیش از ١٨٠ درصد بوده که نشان از تلاش تمامی همکاران است.

طلوعی با بیان اینکه زیباسازی شهر در ایام نوروز سبب رضایت مَردم از شهرداری شد، گفت: شهری زیبا حق مردم کرمانشاه است، که جا دارد از مجموعه مدیران شهری به جهت زیباسازی و اقدامات عمرانی شهر باوجود همه مشکلات اقتصادی و کرونا تشکر کنیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در سال جاری کارهای بزرگی باید انجام دهیم، افزود: هرچقدر جلوتر می‌رویم مَردم راضی تر می‌شوند و اگر مردم راضی باشند خدا هم رضایت دارد، سال ١۴٠٠ سال حرکت به جلو است، شاید همچون ٩٩ دشوار باشد اما باید حرکت کرد.

شهردار کرمانشاه تأکید کرد: خدمت به مَردم باید تداوم داشته باشد، هیچ گاه اهل شعار و نمایش نبودیم بلکه همواره عمل کرده ایم.

طلوعی یادآور شد: برنامه آرشیو الکترونیک و سند چشم انداز ۵ ساله توسعه کرمانشاه یکی از مطالبات مردم از مجموعه شهرداری است که برای ما نیز حائز اهمیت است.

گفتنی است، در این نشست، مدیرکل امور مالی شهرداری کرمانشاه با ارائه گزارشی از وصول مطالبات، شهرداری منطقه دوم را به عنوان رتبه اول در تحقق بودجه سال ١٣٩٩ معرفی کرد.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.