پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 8755
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

بسیج ۱۹ هزار طرح محرومیت‌زدایی در کرمانشاه اجرا کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کرمانشاه به همت نیروهای بسیج انجام شده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان که در شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: تفکر  به همه کشور های جهان صادر شد و بنیان گذار کبیر انقلاب آن را تنها مربوط به مرزهای کشور نمی‌دانستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی از جلوه های زیبای خدمت رسانی است، که نمود بارزی در کشور ما دارد.

وی با تاکیدبر اینکه بسیج طی چهل سال در همه حوزه‌های خدماتی به خوبی وارد شده و موفقیت های بزرگی حاصل کرده است، افزود: ۱۹ هزار و ۲۶۶ پروژه محرومیت‌زدایی شامل بازسازی، ساخت با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری هزینه شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی بسیج در حوزه سلامت ۱۳ هزار  نفر جراحی و ۲۹ بیمارستان صحرایی برپا شده است، گفت: این خدمات با به کار گیری ۱۰۲ هزار نفر روز فعالیت صورت گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بزرگترین افتخار امیر المومنین (ع) را کارهای محرومیت زدایی دانست و تصریح کرد: ما بایست امروزه بر اساس این اعتقادات محکم بمانیم و خدپمت رسانی را در راس امور قرار دهیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه وضعیت ما نسبت به دوران دفاع مقدس در زمینه توان نظامی و بازدارندگی ارتقا یافته است، گفت: این دستاورد مهمترین موضوع است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین عامل بازدارندگی ما مردم هستند، اظهار داشت: طی وقایع اغتشاشات اخیر این مردم بودند که در مقابل اشوبگران ایستادگی و از اهداف نظام دفاع کردند در عین حال مطالبه به حق خود را از دولتمردان خواستار شدند.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.