پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 7645
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۱۷ |
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی:

مرز خسروی بسته نیست/ احتمال تردد زائران اربعین حسینی طی دو روز آینده از مرز خسروی

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، از احتمال تردد زائران اربعین حسینی طی دو روز آینده از مرز خسروی خبر داد.

فرهاد تجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با اشاره به اهمیت بازگشایی مرز خسروی در منطقه، اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی تأثیرات مثبتی از لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در منطقه دارد و سبب امیدواری مردم این دیار شده است.
وی افزود: شاید تصور مردم این باشد که مرز خسروی بسته شده است، اما این‌چنین نیست، بلکه جهت حفظ امنیت زائران و با توجه به اعتراضات در کشور عراق، با تصمیم مسؤولان امنیتی از خروج زائران جلوگیری می‌شود و هم اکنون مبادلات تجاری و همچنین ورود از این مرز به کشور ایران درحال انجام است.
 
 

تجری تصریح کرد: زائران باید از شهر بغداد عبور کنند و این شهر هم نا امن است و مسؤولان با اولویت قرار دادن امنیت زائرین مانع خروج آنان می‌شوند و درصورت بازگشایی آمادگی کامل از لحاظ زیرساخت در مرز جهت پذیرایی از زائران وجود دارد.
نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی مسؤولان کشوری و استانی در حال رایزنی برای حفظ امنیت زائران و از سرگیری تردد هستند و پیش بینی ما این است که زائران طی یکی دو روز آینده از مرز خسروی تردد کنند.
انتهای پیام/ح

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.