پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 7229
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ |
رئیس روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه خبر داد

استقرار ۵ موکب کمیته امداد کرمانشاه در مسیر زائران اربعین حسینی

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه از استقرار 5 موکب کمیته امداد کرمانشاه در مسیر زائران اربعین حسینی و در مرز خسروی خبر داد.

مرتضی حسینی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با اشاره به عضویت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ستادمدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی از استقرار پنج موکب برای پذیرایی و خدمت رسانی خبر داد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه به بازگشایی مرز خسروی در سال جاری در راستای تردد زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اشاره و بیان کرد: موکب ها در ادارات ماهیدشت (چهارزبر)، اسلام آبادغرب، حمیل، سرپل ذهاب و قصرشیرین مستقر شده است.

این مسؤول ادامه داد: در مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه نیز آمادگی لازم برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی فر از پیش بینی سفر زیارتی بیش از هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد و بیان کرد: کمیته امداد به هریک از مددجویان متقاضی حضور در پیاده روی اربعین ۶۵۰ هزار تومان کمک هزینه سفر زیارتی پرداخت می‌کند.

گفتنی است، هوشنگ بازوند استاندار و رئیس ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی (ع) در کرمانشاه با توجه به اهمیت بازگشایی مرز خسروی و لزوم خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین حسینی، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان را با حفظ سمت به عضویت این ستاد در سال ۹۸ درآورده است.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.