پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7214
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ |
استاندار کرمانشاه:

رایزنی برای بازگشایی مرز سومار ادامه دارد

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مباحث بازارچه های مرزی با احساس مسؤولیت بیشتری در استان دنبال شود از ادامه رایزنی ها برای بازگشایی مرزسومار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز در کمیسیون ویژه مرز استان، اظهار داشت: مباحث بازارچه های مرزی استان جدی است و باید کسانی که در بازارچه ها مسؤولیت برعهده دارند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تعطیلی مرز سومار جمعی از کارگران بیکار شدند و خساراتی بر استان وارد آمد، همچنین فشار تعطیلی مرز سومار بر خسروی(که به تازگی بازگشایی شده) وارد شده است.

بازوند با تاکید بر اینکه کسانی که در بازارچه ها مستقر هستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، گفت: باید حساسیت ها را رعایت کنیم و اگر طرف مقابل بر موضوعی حساسیت دارد به آن دقت کنیم.
این مسؤول با بیان اینکه در بازارچه و مرز شوشمی به عنوان یکی از پنج مرز رسمی استان باید زیرساخت ها فراهم شود، افزود: این مرز می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای بهره‌مندی مردم منطقه و استان باشد، همچنین در صورت نیاز، اعتباراتی را برای تجهیز امکانات مرز شوشمی تخصیص خواهیم داد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در مرز شوشمی حتما باید تردد مسافر صورت بگیرد، بیان کرد: با مذاکراتی که با دولت اقلیم کردستان شده قرار است مجوز تردد مسافران از دو استان کردنشین عراق داده شود. از این فرصت باید استفاده شود تا مردم از مرزهای رسمی سودی داشته باشند. بازگشایی مرز مسافری یقینا برای استان ما عواید خوبی دارد.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در مورد مرز سومار رایزنی ها ادامه دارد و موضوع بزودی مرتفع خواهد شد.
بازوند با تاکید بر اینکه مسؤولیت مبادلات مرزهای رسمی بر عهده معاونت امور اقتصادی استانداری قرار گرفته که مسائل را دنبال و پیگیری کند، اظهار داشت: زمانی که مرزها شکل رسمی خود را می گیرد، معاونت اقتصادی دنبال کننده مسائل آن خواهد بود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.