پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 4545
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

اتمام فرماندهی امان اللهی در کرمانشاه/ اولویت پلیس کشف سریع جرائم و برخورد قاطع است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اتمام مسئولیش در مسند فرماندهی این منطقه از غرب کشور، گفت: اولویت پلیس کشف سریع جرائم و برخورد قاطع با اختلال نظم عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با بیان اتمام فرماندهی و صبحگاهی خود در جمع کارکنان پلیس استان، اظهار داشت: در مدت زمانی که مسئولیت خطیر حفظ نظم و امنیت این استان مرزی را برعهده داشتم با تلاش همه همکاران به توقیفات خوبی دست یافتیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این مدت با کمک و تلاش های مخلصانه تک تک کارکنان کادر و وظیفه انتظامی استان، امنیت خوبی در کرمانشاه برقرار و قدم های خوبی در این راستا برداشته شد به گونه ای که عموم شهروندان در مراجعات خود به این موضوع اذعان داشتند.

امان اللهی تصریح کرد: مردم شریف کرمانشاه این را بدانند هر خدمتی که صورت گرفت حاصل تلاش و مجاهدت تمام همکاران در نیروی انتظامی بود و بنده به عنوان فرمانده این مجموعه کمترین نقش را داشتم، در مقابل بیشترین قصور کاری را نیز متوجه خود می دانم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه کارکنان انتظامی این دیار هیچ هدفی جز خدمت گذاری صادقانه به مردم و ارتقاء امنیت دنبال نمی کردند، افزود: امیدوارم مردم نجیب و قدرشناس کرمانشاه این خدمت را از ما قبول کنند.
وی تصریح کرد: کشف سریع جرائم رخ داده و برخورد قاطعانه با مجرمان در راستای امنیت آفرینی همواره از برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه بود که خوشبختانه با تلاش های بی وقفه همکاران به توفیقات خوبی در این خصوص دست یافتیم.

امان اللهی یادآوری کرد: امروز خرسندم اعلام کنم کرمانشاه به اذعان بسیاری از افراد خارج از مجموعه انتظامی به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل شده و بسیاری از مهمانان و گردشگرانی که به این استان سفر کرده اند از وضعیت موجود رضایت داشتند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، توجه به کارکنان و پرسنل انتظامی و حفظ شان و منزلت آن ها را از دیگر برنامه های اولویت دار خود در استان ذکر کرد و گفت: همواره بر این اصل اعتقاد داشته ام که می توان با افزایش شان و مقام پرسنل، راندمان کاری آن ها را در جهت خدمت گذاری بهتر به مردم ارتقاء بخشید.

وی گفت: در این مدت پنج ساله تلاش شد تا ویژگی های اخلاقی و دینداری را در خود و کارکنان انتظامی استان تقویت کنیم، چرا که این دو ویژگی پایه و اصول همه کارها هستند و اگر کسی از این خصایص برخوردار نباشد به توفیقی دست نخواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تقدیر از همراهی عموم مردم و مسؤولان با پلیس، از تک تک آن ها حلالیت طلبید و ابراز امیدواری کرد که سیر ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه همچنان تداوم خواهد یافت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.