پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 20255
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ |
معاون هماهنگ کننده سپاه کرمانشاه خبر داد

پیش بینی ۵۰ هزار زائر بازی دراز/ پاوه قابلیت گردشگری بالایی دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال پیش بینی بالغ بر ۵۰ هزار زائر برای بازی دراز را داریم و پاوه قابلیت گردشگری بالایی دارد.
پیش بینی ۵۰ هزار زائر بازی دراز/ پاوه قابلیت گردشگری بالایی دارد

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی، عصر امروز در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در بحث ظرفیت راهیان نور سال گذشته شاهد حضور بالغ بر ۴۰ هزار زائر از سراسر کشور در یادمان شهدای بازی دراز بودیم، با توجه به استقبال پر شور آحاد مختلف مَردم از استان‌های مختلف، پیش بینی شده امسال میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر در یادمان شهدای بازی دراز باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به هشت یادمان در استان کرمانشاه، گفت:‌ در سال گذشته یادمان‌های شهدای عزیز استان‌مان سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در روز بازدید کننده داشته، یادمان‌های شهدای این استان در مناطق گرمسیری بازی دراز، مطلع الفجر و دارای ظرفیت خوب و هوای مناسب است و زائر از استان‌های دیگر به این استان داریم، که در حد زائر خوزستان است و برای زیارت می‌آیند و از دو مجموعه طاقبستان و بیستون نیز دیدن می‌کنند.

پاوه قابلیت گردشگری بالایی دارد

این مسئول با اشاره به سرسبزی، خرمی و خوش آب و هوایی شهرستان پاوه این شهرستان را یک منطقه گردشگری فوق العاده دانست که با استقبال خوب گردشگران روبه‌رو است.

امسال میزبان کنگره ملی شهدا هستیم

سرهنگ بهشتی راد از میزبانی استان کرمانشاه در کنگره ملی شهدا در سال پیش رو خبر داد و افزود: این استان ۹۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و علاوه بر آن ۱۶ هزار و ۱۰۰ شهید از استان‌های دیگر در استان ما به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

کلینیک دامپزشکی می تواند تحول در مرجعیت علمی داشته باشد

محمد نبی احمدی نیز در این جلسه، اظهار داشت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان کرمانشاه، هفت مصوبه داشتیم، ۴۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده بودیم، که با ۲۰ میلیارد تومان موافقت شد، اما تا اسفند ماه گذشته سه میلیارد تومان آن محقق شده است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه با بودجه پیشنهادی در صدد تاسیس کلینیک دامپزشکی برای دانشگاه رازی بودیم که هم می‌توانست در آمد اختصاصی داشته باشد، هم تحول در مرجعیت علمی داشت که نبود بودجه لازم سبب شده این پروژه تا امروز سرانجام نگیرد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.