پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 20051
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۵ |
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

مَردم مجری و ناظر انتخابات در کرمانشاه بودند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، گفت: مردم مجری، ناظر و بازی گردان انتخابات بوده و هستند.
مَردم مجری و ناظر انتخابات در کرمانشاه بودند

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی در بیست و دومین جلسه ستاد انتخابات استان، که صبح امروز با حضور اعضای ستاد انتخابات و خبرنگاران در سالن جلسات مرز استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه داوطلبان و مَردم می‌توانند شکایت خود را به اجرا بگذارند، گفت: قریب ۲۰ شکایت در شهر کرمانشاه واصل و به دلیل فاقد بودن اسناد کافی شکایات رد شد.

این مسئول، مَردم را مجری، ناظر و بازیگردان انتخابات خطاب کرد و با قدردانی از حضورشان در انتخابات، گفت: در این دوره قوی‌ترین فضای تبلیغاتی از سوی دشمنان نظام شکل گرفت، اما شاهد بودیم که مَردم مانند دوره‌های گذشته پای کار نظام آمدند و حضور باشکوهی داشتند و شاهد حضور خوب داوطلبان بودیم.

انتخاب رقابتی با مشارکت بالا برگزار شد

رییس ستاد انتخابات استان، تأیید صلاحیت‌ها را در این دوره نسبت به دوره قبل دو برابر عنوان کرد و افزود: این امر سبب انتخاباتی رقابتی و با مشارکت بالا شده بود.

مَردم کرمانشاه نشان دادند پای نظام ایستاده‌اند

وی میزان مشارکت مَردم استان کرمانشاه را در این دوره از انتخابات ۳۹.۴۷ درصد اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه کرمانشاه یکی از داوطلبان توانست با ۲۰ درصد آراء صحیح بعنوان منتخب کرمانشاه انتخاب شود و انتخابات در این حوزه برای انتخاب دو نماینده دیگر به دور دوم کشیده شده است.

شعبانی شکایات حوزه انتخابیه کرمانشاه را ۲۰ مورد دانسته که به دلیل فقدان مستندات کافی پرونده‌ای مجرمانه ثبت نشده و گفت: با هدف تامین سلامت و امنیت انتخابات، پس از بررسی مستندات برای برهم‌زنندگان نظم انتخابات و متخلفان از قانون، ۲۵ پرونده قضایی تشکیل شده و در حال پیگیری قانونی است.

شعبانی انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بسیار خوب و درس آموز معرفی کرد و افزود: در این انتخابات آیت الله علما و آیت الله نریمانی بعنوان منتخبین مَردم استان مشخص شدند.

وی تأکید کرد: ما مجری بی طرف انتخابات هستیم و با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود، فضا در استان به شکلی نبود که داوطلبی را تقویت و یا تضعیف کنیم و با مدیرانی هم که تخلفات انتخاباتی داشتند، برخورد قانونی شد.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.