پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 19870
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ |
امام جمعه کرمانشاه:

مَردم کرمانشاه همیشه پشتیبان نظام هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: رأی مَردم در انتخابات رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مَردم همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.
مَردم کرمانشاه همیشه پشتیبان نظام هستند

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین غفوری صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع کرمانشاه، رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مَردم کرمانشاه از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا به امروز همواره پیشتاز و حاضر در همه صحنه‌های حمایت از نظام بوده‌اند و پای نظام جمهوری اسلامی هستند.

نظام جمهوری اسلامی برخاسته از قرآن کریم و اسلام ناب محمدی است

امام جمعه کرمانشاه افزود: مَردم آگاه و بصیر ما مطلع هستند، که اگر چه با حضور در پای صندوق های رأی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رأی می‌دهند، اما در ابتدا رأی شان به استقلال کشور و آزادی است، که ملت ما به‌دست‌ آورده و نظام جمهوری‌ اسلامی برخاسته از قرآن کریم و اسلام ناب محمدی است، لذا با پیروزی انقلاب اسلامی به استقلال سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و اقتصادی دست پیدا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مَردم کرمانشاه هم‌پای دیگر هموطنان امروز هم باشور ونشاط در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند تا این مسیر نورانی با عظمت را که شهدا برای‌مان ترسیم کرده‌اند، ادامه دهند.

نسل جوان در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کردند

غفوری با اشاره به حضور جوانان در پای صندوق‌ های رأی، گفت: نسل جوان ما امروز با حس مسئولیت‌پذیری که دارند حضور با شکوهی در پای صندوق های رأی داشتند و در تعیین سرنوشت آینده کشور نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/ رحمانی

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال ایتا شهرروشن بخوانید. (کلیک کنید)

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.