پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19102
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ |
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل کمیته امداد کرمانشاه

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل کمیته امداد استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولان استانی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه برگزار شد.
برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل کمیته امداد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل کمیته امداد استان کرمانشاه، با حضور جمعی از مسؤولان و کادر اجرایی مجتمع فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام در چهارباغ صحنه برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از بانوان ورزشکار این اداره کل که در سطح استانی رتبه نخست را کسب کرده‌اند، اجرا شد.

رضا طاهری در این مراسم به اهمیت نقش زنان امدادگر و مددکار این دستگاه اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: هرقدر بانوان با توانمندی خود به مددجویان خدمات رسانی کنند شاهد رشد و شکوفایی بیشتر استان خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بنیان گذار کبیر انقلاب را الگوی مناسبی برای درهم شکستن ابرقدرت های جهان خواند و با تکریم جهاد تبیین و رشادت‌های شهدا در مسیر این نهضت انقلابی، تصریح کرد: اتحاد و همدلی دو رمز پیروزی انقلاب بود و ما وظیفه داریم در حفظ آن بیش از پیش تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش لزوم بها دادن به ورزش، نشاط و شادابی جامعه به ویژه بانوان شاغل را در توسعه‌ و پیشرفت جامعه حائز اهمیت دانست و افزود: بانوان ما امروزه آگاهتر از گذشته هستند و وظیفه سنگین تعلیم و تربیت و پرورش کانون خانواده را برعهده دارند، لذا ورزش که سلامت همه وجودی انسان را در بر دارد باید به عنوان فرهنگی عظیم مورد توجه قرار بگیرد و برای همه احاد جامعه مفید و الزامی است، که به آن توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: زنان شاغل کمینه امداد استان کرمانشاه نقش مهمی در این نهاد دارند و بایست با یه روز رسانی فکر و ایده و توانمندسازی خود همواره الهام بخش تقویت بنیان خانواده و جامعه باشند و برگزاری این جشنواره ورزشی در سطح استانی می‌تواند آغاز خوبی برای این هدف ارزشمند باشند.

به گزارش شهرروشن، پیش از افتتاح این جشنواره ورزشی، جلسه جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص امیری امام جمعه صحنه و نیز جلسه هم اندیشی و آموزش مهارت زندگی با سخنرانی سحر فرهمند استاد دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، همچنین در این مراسم که با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همراه بود از هشت نفر از تیم ورزشی دژبال بانوان کمیته امداد استان کرمانشاه که در سطح استان حائز رتبه اول شده بودند، با حضور مدیرکل این اداره و جمعی از مسؤولان مربوطه تجلیل شد.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شاغل کمیته امداد استان کرمانشاه، با حضور جمعی از مسؤولان کمیته امداد استان در مجتمع فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام  با مدیریت مصطفی توش مالانی مسئول این مجتمع فرهنگی و عوامل اجرایی مربوطه در چهارباغ صحنه برگزار شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.