پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 18950
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ |
استاندار کرمانشاه:

انتخابات زیباترین مظاهر مَردم‌سالاری دینی و موهبت انقلاب است

استاندار کرمانشاه انتخابات را زیباترین مظاهر مَردم‌سالاری دینی و موهبت انقلاب دانست و گفت: در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد، که مَردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند.
انتخابات زیباترین مظاهر مَردم‌سالاری دینی و موهبت انقلاب است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حضور پرشور مَردم در انتخابات را از زیباترین مظاهر و نماد مَردم‌سالاری دینی و یکی از مهمترین مناظر زیبای عظمت و موهبت انقلاب اسلامی دانست و گفت: در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد که مَردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند.

هر روز جلوه زیبایی از نعمت انقلاب را می‌توانیم ببینیم

استاندار کرمانشاه انقلاب اسلامی را از نعمت‌هایی کم نظیری دانست که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده است و افزود: باید اصل نعمت انقلاب را روز به روز برای خودمان یادآوری کنیم و هر روز می‌توانیم جلوه زیبای جدیدی از این نعمت را ببینیم، آنچه که در دو سه روز اخیر در شرق و غرب کشورمان روی داده است نشان از عظمت جمهوری اسلامی ایران است و همه مرهون این نظام هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی کشور را تحویل گرفتیم که توان ساخت سیم خاردار را خودمان نداشتیم، الحمدالله از تحریم به این جا رسیدیم که از خوزستان و کرمانشاه دشمنان را هدف قرار می‌دهیم، قطعاً اگر انقلاب نبود این موضوع قابل تصور هم نبود، ایران اسلامی در سایه انقلاب است که با این افتخارات بزرگ دست یافته، که این نمونه کوچکی از آن است.

انقلاب اسلامی ایران آبروی ما است

مدیریت ارشد استان کرمانشاه تاکید کرد: کسی با این نظام کار کند و با بی‌تفاوتی بخواهد روزگار خود را سپری کند، قابل قبول نیست انقلاب اسلامی آبروی ما است، کشور ما از آن نظام پلید شاهنشاهی به زندگی در سایه امن امام زمان (عج) رسیده است، باید شکر گذار باشیم.

انتخابات یک برنامه گذرا و یک روزه نیست

صحرایی تاکید کرد: انتخابات کشورمان یک برنامه گذرا و یک کار روزه نیست، هر سال به طور میانگین در کشور یک انتخابات داشته‌ایم، یازدهم اسفندماه سال جاری هم یک نمونه دیگری از این موهبت بزرگ انقلاب را پیش روی خودمان داریم، که حضور پرشور مَردم انقلابی کشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح را همچون سنوات گذشته خواهیم داشت.

تأمین آب شرب، مهمترین اولویت سرپل ذهاب

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: آنچه که امروز در این نشست با حضور مسئولان استانی برای گره گشایی و عمران و آبادانی شهرستان سرپل‌ذهاب مصوب شده‌است باید مدام و روزانه از سوی استانداری و فرمانداری این شهرستان پیگیری شود، با هدف رفع مشکلات این شهرستان و اولویت بندی حتماً در پیگیری مصوبات باید رعایت شود، تا به نتایج بهتری برسیم و اکنون تامین آب شرب مهمترین اولویت این شهرستان است، مَردم عزیز هم آب را قدر دانسته و از مصرف آب خوب استفاده کنند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش به همه دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و تأکید کرد: همه مسؤولان موظف هستند در ماه‌های پیش‌رو برای ایجاد محیط‌های شاداب تا برگزاری انتخابات مجموعه جشن‌های خوب و با شکوه در شهرستان‌ها برگزار کنند و با شادی مَردم همراه باشند.

اعتبارات مورد نیاز برای ۷۵ روستایی سرپل ذهاب

رضا داودی نیز در این جلسه، اظهار داشت: همه تلاش ما با قرار گاه نجف اشرف، این بود، که این پروژه‌ها را به جهت رفاه بیشتر مَردم سرپل‌ذهاب به اتمام برسانیم، در این شهرستان ۷۵ روستای دیگر نیازمند آب شرب هستند، که امیدوارم اعتبارات مورد نیاز آن جذب شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه افزود: تلاش کردم امکانات استان را متمرکز کنیم به آب شرب سرپل‌ذهاب، تا در زمان گرم شدن هوا مَردم این شهرستان دچار مشکل نشوند.

این مسئول با اشاره به اینکه تا نیمه سال ۱۴۰۵ تمامی روستاهای شهرستان‌های استان آبرسانی می‌شود، تأکید کرد: تا اخرسال جاری قرار داد اولیه به اتمام رسیده و تا نیمه سال ۱۴۰۵ کل استان آبرسانی شرب و با کیفیت خواهند داشت.

برای بازسازی باقیمانده آبرسانی بودجه نداریم

داودی با اشاره به اینکه در قصر شیرین به سمت سرپل‌ذهاب انشعابات بی‌شماری داریم، ادامه داد: از ۱۵ کیلومتر آبرسانی در سرپل‌ذهاب ۱۰ کیلومتر آن بازسازی شده، یک ریال برای پنج الی ۶ کیلومتر باقیمانده بودجه نداریم، ما موافق آن هستیم هرجا که ظرفیت داشته باشیم بر اساس چارچوب آب شرب دهیم.

رسول فرهادی نیز در ادامه این جلسه، موضوعات مطرح شده در خصوص سامانه گرمسیری پیران را در مجموعه کارهای وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: در همه خدمات نظام جمهوری اسلامی بزرگترین طرح سامانه گرمسیری بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه افزود: بعد از وقوع زلزله آبان ماه سال ۹۶ نیروگاه پیران بر اثر زلزله و خشکسالی اشکالات جدی به وجود آمده و جلساتی در این خصوص برای رفع مشکل برگزار شده است.

این مسئول یادآور شد: در هفته آینده در وزارت نیرو جلسه داریم و موضوع مطرح خواهد شد و بودجه مورد نیاز نیز درخواست می‌شود و در مجموع در وزارت نیرو پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.