پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18821
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ |
استاندار کرمانشاه:

خواست مَردم از صندوق‌های رأی در کرمانشاه مهم‌تر است

استاندار کرمانشاه گفت: خروجی صندوق‌های رأی برای ما مهم نیست، خواست و نظر مَردم برای ما ارزشمند است.
خواست مَردم از صندوق‌های رأی در کرمانشاه مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش ازظهر امروز در نشست با فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان کرمانشاه، که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در اسفند ماه پیش رو کشور رویداد مهم انتخابات را در پیش دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجریان انتخابات باید از فعالیت‌های تبلیغاتی پرهیز کنند، تأکید کرد، با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌کنیم.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان مجریان این رویداد مهم رعایت اصل بی‌طرفی است و صراحتاً اعلام کرده‌ایم خروجی صندوق‌های رأی برای ما مهم نیست، بلکه خواست و نظر مَردم ارزشمند است.

با فعالیت کنندگان به سود کاندید در کرمانشاه برخورد می‌شود

صحرایی تأکید کرد: رعایت قانون و بی‌طرفی در انتخابات توسط مجریان و برگزار کنندگان الزامی است، اگر مشاهده یا گزارش شود فعالیت تبلیغاتی از سوی عوامل اجرایی به سود کاندید خاصی مشاهده شود حتی اگر یک روز به انتخابات هم باقی مانده باشد، به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

کارهای مربوط به امید آفرینی در دستور کار قرار گیرد

این مسئول ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مسئولان و اقشار تأثیرگذار جامعه ملزم به امید آفرینی هستند و باید کارهایی که می‌تواند منجر به امیدآفرینی و نشاط اجتماعی شود در دستور کار قرار گیرد، اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده استان اعلام شده نیازمند هستیم اطلاع رسانی اخبار انتخابات به مَردم شدت بیشتری پیدا کند.

وی افزود: در این رابطه شهرداری‌ها با هماهنگی ستاد انتخابات استان از بیلبوردهای شهری برای فضاسازی انتخابات استفاده کنند، بیلبوردهای شهری می‌تواند با استفاده از روحیه و شرایط فرهنگی هر منطقه طراحی و منتشر شود.

مدیر ارشد استان کرمانشاه تأکید، کرد: فرمانداران، بخشداران و شهرداران لازم است نظارت بیشتری بر ارائه خدمات رسانی قسمت‌های مختلف تحت امر خود به مَردم داشته باشند.

صحرایی اشاره‌ای هم به مناسبت‌های ایام‌های پیش رو از جمله «ماه رجب، شعبان و رمضان و دهه مبارک فجر داشت و افزود: می‌توانیم از فرصت‌های که در اعیاد پیش رو داریم برای انجام کارهای فرهنگی با برنامه‌ریزی مناسب استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مصوبات نشست امروز قطعاً در نشست‌های آتی بررسی خواهد شد و نقاط ضعف و قوت در ارزیابی مسئولان لحاظ می‌شود.

در حوزه اقتصاد نیازمند تحریک بیشتر هستیم

مدیر ارشد استان کرمانشاه با اشاره به شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» معتقد بود، در حوزه اقتصاد نیازمند تحرک بیشتری در استان هستیم، لذا باید مدیران بر مهار تورم تاکید ویژه داشته باشند، که یکی از مصادیق آن ایجاد و راه اندازی بازارچه‌ها و میادین عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مَردم است و شخصاً بر ایجاد آنها نظارت خواهم کرد.

صحرایی تأکید کرد: فرمانداران ارتباط تنگاتنگ و بیشتری با معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه داشته باشند و بر پرداخت تسهیلات بانکی به مَردم مانند وام‌های اشتغالزایی و ازدواج نظارت بهتری داشته باشند.

این مسئول از دیگر موارد مهم برای استان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را مطرح و تصریح کرد: مدیران اهتمام و برنامه ویژه‌ای  باید برای طرح‌های نیمه تمام داشته باشند.

صحرایی ادامه داد: در فضای عمرانی و شهری تلاش شده اعتبارات مناسبی برای استان دریافت شود، که به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود.

استاندار با اشاره به تولیدات خوب استان کرمانشاه خواستار شد، در استان در موارد اقتصادی تنوع بیشتری را مورد توجه قرار دهیم.

وی تأکید کرد: دربحث بازارچه‌ها، میادین و عرضه مستقیم کالا خصوصاً کالاهای مصرفی و خوراکی نظارت و پیگیری مستمر همه شما را می‌طلبد.

تنش آبی تابستان آینده کرمانشاه را تهدید می‌کند

طهماسب نجفی نیز در این جلسه با اشاره به بارش کم نذورات آسمانی در استان، گفت: تنش آبی شهرهای استان کرمانشاه را در تابستان تهدید می‌کند، قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه با توجه به این شرایط به صورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد و وضعیت را مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم را اتخاد می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره انتخابات پیش رو، گفت: از شهرداران تقاضا داریم، که همکاری لازم را با عوامل اجرایی انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.