پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18797
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

کمیته امداد کرمانشاه از دانشجویان مددجوی نخبه‌ حمایت کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از حمایت کمیته امداد استان از دانشجویان نخبه‌ و تحت پوشش این نهاد اجرایی خبر داد.
کمیته امداد کرمانشاه از دانشجویان مددجوی نخبه‌ حمایت کرد

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از حمایت کمیته امداد کرمانشاه از دانشجویان نخبه‌ این نهاد خبر داد و گفت: با مدد الهی و پیگیری به عمل آمده در راستای رفع چالش‌های اقتصادی فرزندان عزیز این نهاد مبلغ یک میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومان وام قرض الحسنه به دانشجویان نخبه کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این دانشجویان در مقاطع دکتری و ارشد دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیر کبیر، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و پردیس دانشگاه‌های دولتی در حال تحصیل هستند.

این مسئول با ابراز خرسندی از خدمات ارائه شده، افزود: پرداخت وام به این عزیزان در راستای رفع نیاز آنان طی فرایند نیاز سنجی فردی و خانوادگی توسط کارشناسان فرهنگی انجام شده است.

طاهری با بیان اینکه مبالغ وام پرداختی از چهل تا یکصد میلیون تومان بوده که تلاش کردیم در کمترین زمان و تسهیل شرایط زمانی پرداخت شود، گفت: باور داریم که حمایت از دانشجویان و دانش آموزان نخبه در راستای کمک به ادامه تحصیل نخبگان و استعداد های برتر آنان این مهم در دستور کار معاونت فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/امیری

نویسنده : Mehrda Amiri | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.