پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18629
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ |
به میزبانی جهاد دانشگاهی کرمانشاه انجام شد

اختتامیه دوازدهمین دوره مناظره دانشجویان ایران در کرمانشاه

دوازدهمین دوره مناظره دانشجویان ایران، و پنجمین دوره برگزاری منظره دانشجویی استان کرمانشاه، با معرفی دو گروه برتر و تقدیر از شرکت کنندگان و هیئت داوران به میزبانی جهاد دانشگاهی کرمانشاه عصر امروز در سالن اجتماعات علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی به کار خود خاتمه داد.
اختتامیه دوازدهمین دوره مناظره دانشجویان ایران در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه: مناظره‌های این دوره در حوزه‌های سیاسی فرهنگی و اقتصادی بود.

گروه برتر این دوره به مناظرات دانشجویی کشور که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود راه می‌یابد، جهاددانشگاهی استان میزبان این دوره از مناظره‌ها بود.


مسلم حدیدی «رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه»، در جمع خبرنگاران در این خصوص، گفت: در این دوره ۱۸ تیم دانشجویی از دانشگاه های « آزاد، علمی کاربردی، علوم پزشکی، فرهنگیان، رازی، و جهاد دانشگاهی استان حضور داشتند.

ریاست جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت:
اولین تیم برنده به سطح کشور راه پیدا می کند

حدیدی، با اشاره به اینکه، استان کرمانشاه در مناظره های قبلی هم فینالیست در سطح کشور داشته، افزود : در طی ۶۵ مناظره برگزار شده دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان به مرحله نهایی مناظره دانشجویی راه یافتند، که امروز به رقابت می نشینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:
آورده های کشور را باید به گفتگو بگذاریم

علی شعبانی در این مراسم، اظهار کرد: امروز مشکل اصلی کشور، گفتگو است وما در کشور نیاز به گفتگو داریم، در کشور آورده های بسیار داریم، باید این آورده ها را به گفتگو بگذاریم، دانشجو می تواند در کلیه مسائل موضع گیری کند، دانشجویان کنشگران اصلی جامعه هستند.

همه دانشجویان باید منطق بلد باشند:
شعبانی، با اشاره به اینکه امروز بچه ها ی کلاسهای پنجم و ششم ابتدایی هم بسیار سیاسی هستند و اگر با استدلال با آنها صحبت نکنیم مطلبی را از ما نمی پذیرند، افزود: دانشجو باید مهارت گفتگو را بدست بیاورد، وقتی فضای بلوغ در دانش آموزان برقرار شده، به این منظره ها نیاز است، در این زمینه همه ی دانشجویان ما باید منطق بلد باشند.

گفتگو مدیریت شده، مشکلات را به راحتی حل می کند:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه، با اشاره به اینکه، نیاز است در کشور همه با هر افکار و سلیقه با هم زندگی کنند، گفت: گفتگو وقتی به خوبی مدیریت شود، به راحتی مشکلات حل می شود، مهمترین مهارت در گفتگو نقد کردن و نقد شنیدن است، امروز جامعه ما خیلی به این موضوع نیاز دارد، لازم است این منظره ها در حوزه دانش آموزی هم آورده شود، دانش آموز شاید منظره یاد نگیرد، اما می تواند حرفش را بزند.
شعبانی امیدوار بود، در استان بتوانیم هیئت های اندیشه ورز فکری را داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است: در پایان مراسم از کلیه شرکت کنندگان و هیئت داوران تقدیر شد، و گروه ایران« گروه موافق» از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با ۸۰ امتیاز در مقابل گروه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه « گروه مخالف» با ۶۹ امتیاز (گروه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه) برتر معرفی شد و به برای مناظره اردیبهشت سال ۱۴۰۳ تهران معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.