پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18562
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

امضا مهم تفاهم‌نامه پروژه آناهیتا کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از امضا تفاهم‌نامه مهم پروژه آناهیتا کرمانشاه خبر داد.
امضا مهم تفاهم‌نامه پروژه آناهیتا کرمانشاه

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان، از برکات سفر معنوی رهبری به شهر کرمانشاه و طرح‌های کلان آن زمان که اهتمام جدی پیگیری از سوی برخی مسئولان استانی در سال‌های اخیر اشاره و اظهار داشت: قسمتی از تحقق آن را در زمینه گرمسیری می‌بینیم، که از امکانات آن امروز در حال بهره‌برداری است.

استاندار کرمانشاه به طرح پروژه آناهیتا کرمانشاه با تاخیر ۱۲ ساله و رایزنی های فشرده در سال‌های جاری اشاره و تصریح کرد: در دوشنبه این هفته به تفاهم‌نامه مهمی دست بافت و سند مهمی برای استان به امضا رسید، بانک سپه به عنوان بانک عامل، وزارت نفت، قرارگاه خاتم انبیا آن را به امضا رساندند.

وی با اشاره به تحریمات قالب و از طرفی اهمیت بنزین به عنوان یک فرایند راهبردی و مهم در جامعه دانست و افزود این پالایشگاه با زمین ۵۰۰ هکتار و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در طی چهار سال باید به بهره‌برداری برسد و چیزی برابر ۱۶ برابر بودجه سالانه استان کرمانشاه است، که روزنامه ۱۵۰ هزار بشکه تولید خواهد داشت و سوخت استانهایی غربی کشور تامین خواهد شد و روند اشتغالزایی آن برکاتی به همراه دارد.

این مسؤول به نگاه ویژه و برکات مقام رهبری در تکمیل پروژه‌های کرمانشاه به عنوان شهری مظلوم در منطقه که در سال‌های دفاع مقدس نقش آفرینی بسیاری داشته است، را قابل تقدیر و تشکر دانست و از مسؤولان خواست در تحقق آن اهتمام جدی داشته باشند.

معرفی شرکت پروژه سوخت سبز در استان را در استان با رتبه برتر حائز اهمیت دانست و گفت: از خشنودی مجموعه استانداری بنرهای جذب اشتغالزایی این شرکت در سطح شهر دانست.

گفتنی است، احتمال انحلال شورای شهر کرمانشاه، راه توسعه، نقد کردن وعده‌های گذشته، عدم اجرای فرودگاه کرمانشاه به دلایل سیاسی، شبه نمایشی بودن افتتاح راه آهن کرمانشاه، همراهی با نمایندگان برای “نقد کردن خواسته‌های استان” است از دیگر مباحث مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.