پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18206
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ |
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

آموزش تشکل‌های مَردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران راهبردی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: آموزش تشکل‌های مَردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران راهبردی است.
آموزش تشکل‌های مَردمی و دولتی در حوزه مدیریت بحران راهبردی است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، افشین یگانه صبح امروز در دیدار با تشکل‌های دولتی و مَردم نهاد، عنوان کرد: شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی لوازم و نیروی انسانی به منظور مدیریت بحران از الزامات است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: ایجاد این بانک اطلاعاتی و استفاده از نیروهای متخصص در زمان بحران به منظور ارائه خدمات تخصصی به سازمان های دولتی باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با توجه به تجربه زلزله آبان ماه سال ۹۶ و هماهنگی سازمانها با مَردم، اظهار داشت: در زلزله مذکور تشکل‌های مختلف و اقشار مختلف خودجوش مَردم برای کمک رسانی پای کار آمدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: وقایع غیرمترقبه قابل پیش بینی نبوده، در همین راستا به منظور مدیریت بحران در حوزه های مدیریت بحران، دوره‌های آموزشی تشکل‌های مَردم نهاد و دولتی برگزار شود.

یگانه افزود: تقسیم وظایف از دیگر عوامل مهم در اجرای برنامه‌های مدیریت بحران به شمار می‌رود و برنامه‌ریزی های امدادی در این خصوص باید هدفمند باشد.

گفتنی است: این نشست در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری با حضور ارگان ها و نمایندگان سازمانهای دولتی و تشکلهای مَردم نهاد کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.