پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18082
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ |
با حضور علما شیعه و تسنن:

جشن میلاد پیامبر(ص) در جوانرود برگزار شد

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور علما شیعه و تسنن در جوانرود برگزار شد.
جشن میلاد پیامبر(ص) در جوانرود برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور علما شیعه و تسنن در جوانرود برگزار شد.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک زاد روز پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و قبله مشترک را محور وفاق و همدلی امت اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم‌انقلاب اسلامی همواره به تقویت امید در جامعه و کمک به افزایش معنویت در میان جوانان تاکید دارند.

حاج‌ماموستا محمدی امام جمعه روانسر نیز در این مراسم اورامانات را گل سرسبد وحدت در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: ما مسلمانان با همگرایی و تحکیم انسجام و وحدت، همچنان دشمنان را در توصیه‌ها ناکام گذاشته و می‌گذاریم و با قدرت، این مسیر عزتمند را ادامه خواهیم داد.

سرهنگ ساجدی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز این مراسم حفظ وحدت در کشور را یک تکلیف بزرگ الهی دانست و تاکید کرد: فضای مجازی مرجعیت فکری و عقیدتی ‌را در جامعه دچار چالش کرده، بنابراین بر همه علماء و دغدغه‌مندان واجب است، تا در این زمینه آگاهی بخشی و به تنویر افکار عمومی بپردازند و خود را موظف ببینند.

انتهای پیام/ت

سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز درک و عمل به منویات مقام‌معظم رهبری در خصوص جنگ شناختی، ترکیبی و نرم دشمنان و تلاش برای خنثی کردن آن‌ها را زمینه ساز تداوم پیروزی عزتمندانه ایران اسلامی در عرصه‌های مخنلف عنوان کرد

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.