پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18087
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ |
به همت سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه:

محفل شعر آسمان اقتدار در کرمانشاه برگزار شد

محفل شعر آسمان اقتدار با حضور شاعران استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی بوستان شاهد برگزار شد.
محفل شعر آسمان اقتدار در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، افشین آزادی از برگزاری محفل شعر آسمان اقتدار با حضور شاعران استان در نمایشگاه بین‌المللی بوستان شاهد کرمانشاه خبر داد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هنرمند در استان در رشته‌های هنری به این نمایشگاه هوا و فضا با شعار آسمان اقتدار دعوت شدند، افزود: این مراسم با پوشش مناسب رسانه‌ها انجام پذیرفت و پیام آور عزتمندی کشور ما در عرصه دفاعی است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این محفل شعر، با هدف اینکه هنرمندان در این نمایشگاه با دستاورد‌های انقلاب اسلامی از نظر دفاعی و امنیتی مشاهده کنند، ادامه داد: شاعران با نگاهی هنرمندانه این دستاوردها را روایت می‌کنند و بازدید از نمایشگاه در تولید آثار فاخر و اقتدار آفرین موثر خواهد بود.

آزادی یادآور شد: در کنار این بازدید‌ها محفل شعر را داشتیم دراین محفل شعر حدود ۱۰ شاعر برتر استان در این همایش به شعر خوانی پرداختند، همچنین نمایشگاه آسمان اقتدارتا ۲۰ مهر ماه با هدف نمایش دستاورد‌های هوا و فضا سپاه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوستان شاهد کرمانشاه برای عموم هموطنان قابل بازدید است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.