پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18049
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵ |
در کرمانشاه مطرح شد

توافق اجرای چند طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه

مدیرعامل پست بانک ایران و استاندار کرمانشاه درباره سرمایه گذاری در چند از جمله شهربازی هوشمند در استان توافق اولیه کردند.
توافق اجرای چند طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مدیرعامل پست بانک ایران و استاندار کرمانشاه درباره سرمایه گذاری در چند از جمله شهربازی هوشمند در استان توافق اولیه کردند.

محمد طیب صحرایی در این دیدار اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه برای توسعه سرمایه گذاری وجود دارد و پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی و اشتغالزایی در استان منجر به رشد اقتصادی خواهد شد، که این رشد اقتصادی در نهایت به سود کشور است.

استاندار کرمانشاه از مدیرعامل پست بانک ایران خواست که استان کرمانشاه را در تخصیص اعتبارات و تسهیلات ویژه ببیند و به اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری با هدف توسعه اقتصادی استان کمک کند، همچنین خواهان ایجاد یک کنسرسیوم بانکی برای توجه بیشتر به استان کرمانشاه با اجرای طرح های راهبردی و با هدف توسعه اقتصادی شد و گفت: این کار به‌طور یقین منجر به نتیجه اثربخشی در کرمانشاه  می‌شود.

این مسؤول به اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان و اجرای چندین طرح مهم و بزرگ در زمینه توسعه حمل ونقل و هوایی و ورود شرکت های هواپیمایی جدید به کرمانشاه خبر داد.

صحرایی به اقوام خوب حمل و نقل ریلی و جاده‌ای اشاره و تصریح کرد: کرمانشاه در کنار این اقدامات به سرمایه‌گذاری بیشتر برای توسعه و رشد اقتصادی نیاز دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این جلسه از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات به اجرای طرح های سرمایه‌گذاری در استان اشاره و بیان کرد: ما با توجه به ظرفیت های خوب استان کرمانشاه تلاش داریم، که تسهیلات خوبی برای اجرای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری به کرمانشاه اختصاص پیدا کند و همه طرح ها اجرایی شوند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.