پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17990
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ |
معاون محیط زیست شهرداری کرمانشاه خبر داد

اعزام ۲۰۴ پاکبان و آتش‌نشان به قصرشیرین در اربعین حسینی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اعزام ۲۰۴ نیروی پاکبان و آتش نشان برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) به قصرشیرین خبر داد.

برومند نامداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از از اعزام ۲۰۴ نیروی پاکبان و آتش نشان برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) به قصرشیرین خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات مناسب در ایام اربعین به زوار هشت دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زبالها، ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه مه پاش و هفت دستگاه یخ‌ساز خریداری و در مرزخسروی مستقر شده‌اند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه باهدف استقرار و خدمات رسانی ۲ دستگاه کمپرسی نیز در قصرشیرین مستقر شده، افزود: یک دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زبالها و یک دستگاه خودرو حمل در مرزی بین‌المللی خسروی از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه محسوب می‌شود.

نامداری به اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به مرزی خسروی، ایجاد ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در کرمانشاه و ۲۰ چشمه در کنگاور و راه‌اندازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در موکب الزهرا ماهیدشت اشاره و عنوان کرد: بازدید کارشناسان آتش‌نشانی از مواکب مسیر زائران و آموزش به منظور پیشگیری و مقابله با حریق، اعزام اکیپ جمع آوری سگها در مرزی خسروی و توزیع اقلام فرهنگی و مذهبی و فضای بازی کودکان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: ساخت و نصب المان مناسبتی به منظور فضاسازی شهر کرمانشاه ، خرید و توزیع سه تن کیسه زباله در بین شهرداری‌های استان، خرید ۳۰۰ مخزن پلی اتیلن تفکیک پسماند و فضاسازی قرارگاه اربعین در مرزی خسروی از اقدامات در دستور کار شهرداری در ایام اربعین حسینی است.

این مسؤول با تاکید بر پاکسازی گیت‌های مرزی، یادآور شد: پاکسازی گیت‌های منذریه، جمع آوری زبالهای مواکب در کمربندی قصرشیرین، خدمات رسانی و جمع آوری زبالهای مواکب شهر کرمانشاه نیز از جمله ارائه خدمات شهرداری است که در این ایام انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.