پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 17906
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ |
مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه:

مدرسه سبز در کرمانشاه ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از ساخت مدرسه سبز در استان خبر داد.
مدرسه سبز در کرمانشاه ساخته می‌شود

نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از ساخت مدرسه سبز در استان خبر داد و گفت: در شهرک ولایت شهر کرمانشاه زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع برای این منظور جانمایی شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرار است ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش املاک مازاد تأمین شود، افزود: توسعه پایدار، بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، استفاده از معماری سنتی، اسلامی و ایرانی، صرفه جویی در آب و… را از ویژگی‌های مدرسه سبز است.

این مسؤول مدرسه سبز را خودگردان دانست و خاطرنشان کرد: براساس طرح پیش‌بینی شده، مدرسه مذکور از مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم با مدیریت یک مدیر؛ دانش‌آموزان دختر را پذیرش خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه خیراندیشان حدود ۲۲۰ میلیارد تومان در مسئله زلزله استان به مدرسه‌سازی کمک کردند و از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک خیرین داشتیم، گفت: امسال ۷۵ میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه عنوان کرد: به هر میزانی که کمک خیرین را جذب کنیم به همان میزان دولت هم در امر مدسه‌سازی کمک خواهد داشت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.